Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

så rolig tråd

jag hitta precis en bild på min gamla dator med
spec
Intel 775 2 kärnor på 3.61 Ghz
3.16 gb ram
gpu gefroce 6800 gt 256 mb
2 st 250 gb HDD
chassit är ett HP

http://s21.postimg.org/9qwbo32g7/SANY0504.jpg

Ser ju ut som ett fågelbo i den!

Använder du den fortfarande? Fler bilder uppskattas.

Visa signatur

Gigabyte RTX 3070 | Samsung 980 | AMD 5950x
32GB 3600MHz CL14 | Corsair RM850X | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO
Skärm: Acer 27" ConceptD CP3271KP IPS 4K HDR 144 hz

Skriv gärna ett svar om ditt problem löste sig.

Permalänk
Medlem

Det bästa jag har att komma med är ett Zap 16 GB usb minne som "brann upp", eller rättare sagt en pin på en av kretsarna smälte och plasten utanpå smälte också lite.
Det sade bokstavligen "zapp!" och sen luktade det bränt
Detta när jag satte den i en kompis stationära acer dator btw. Det fungerar inte, föga förvånande.
Att ta en bild är lite krångligt i mitt fall, förutom att det säkert blir lågupplöst och utan fokus så ursäkta.

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem
Skrivet av Systix:

Har en MX518 som är precis lika sliten! Är ditt scrollhjul nästan också helt nertryckt och och svårt att använda? Tog isär min flera gånger för att försöka rätta till det. Har dock lagt undan den pga. fötterna... den började repa min Icemat :<

Nope scrollhjulet fungerar fortfarande perfekt. Har krånglat några gånger men då var det för att det hade samlat en massa skräp mellan hjulet och övriga musen och "kilat" fast den, bara att rensa bort skräpet.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av thom.g:

Här är mitt pensionerade tangentbord från 2006 och NEJ jag tänker inte städa det innan jag lägger upp det

http://s22.postimg.org/xd7k7nfxp/image.jpg

Hur bär man sig åt för att ha en Ultra X så länge utan att slita ner texten på tangenterna? Använder du vantar när du gamear

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thom.g:

Ser ju ut som ett fågelbo i den!

Använder du den fortfarande? Fler bilder uppskattas.

Den dator dog för nåt år sen..:(
den bilden är den enda jag har på den dator :(/

Men jag har kvar en fläkt från den bara XD,

Permalänk
Medlem

ett förslag; ta bild före sedan fixa till den och ta en efter bild kanske?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasJ:

jag underkänner alla tangentbord, man ser ju vad det står på tangenterna!

Håller med. På mitt gamla tangentbord finns inte bokstäverna kvar på WASD-tengenterna. Har dock ingen bild och det ligger undanpackat någonstans...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K @ 5GHz / ASUS ROG Strix RTX 2080 / ASUS ROG Maximus X Hero / 16GB 3200MHz G.Skill Trident Z RGB / HyperX 3K 240 GB / Seagate Barracuda 4TB / WD Caviar Blue 1 TB / Corsair RM850x / Windows 10 Pro / ASUS VG278HR 1080p 144Hz & 2x Acer K272HL 1080p 60Hz / Oculus Rift

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Hur bär man sig åt för att ha en Ultra X så länge utan att slita ner texten på tangenterna? Använder du vantar när du gamear

Ja vet inte faktiskt, jag har inte slitit bort texten på nåt tangentbord någonsin. Antar att man måste sitta o gnida fingrarna mot för att det ska hända? Har aldrig lira särskilt mycket fps-spel, kanske är därför?

Visa signatur

Gigabyte RTX 3070 | Samsung 980 | AMD 5950x
32GB 3600MHz CL14 | Corsair RM850X | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO
Skärm: Acer 27" ConceptD CP3271KP IPS 4K HDR 144 hz

Skriv gärna ett svar om ditt problem löste sig.

Permalänk
Medlem

hitta en laddare till min gamla mobil som jag ska börja använda igen
Nokia 3210 om jag inte mins helt fel

kan bara säga att de känns konstigt att använda nåt så gammalt igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Damm it! Antingen har du gameat hårt eller så är det bara dålig färg på musen :O?
Impressive however

En extremt dålig färg "beläggning" på den musen. företaget slutade till och med att sälja den och gjorde en ny, dom använda typ koppar eller någonting till ytan som gjorde att den började färga en grön om man blev varm om handen... Hade en tidigare och fick det som meddelande från deras support att dom tagit bort modellen från marknaden och sa att jag skulle köpa deras nya mus som är nästan exakt samme fast med en ny yta.. Men annars är den musen SJUKT nice

Visa signatur

Det är inte jag som är konstig, det är du som är normal!

Permalänk
Medlem
Dold text

Tror att det är dags för pension snart...

Visa signatur

ǀ i5 4670K ǀ GTX 770 TwinFozr ǀ Corsair CX 600M ǀ Corsair Vengeance 8 GB 1600 MHz ǀ

Permalänk
Medlem

Rolig tråd

Ska se om jag kan hitta min gamla vita Logitech Mouseman Wheel med kula nån stans, vet att jag sparat den av sentimentalitet.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Skrivet av Kvantum:

Tror att det är dags för pension snart...

Ne in med lite lim och gem eller buntband så löser det. för att visa vad lim och bunt band kan göra lägger jag upp en bild på det

Visa signatur

Elektronik och microprocessor innovatör :D

Permalänk
Medlem

Hade ja vart hemma hade jag lagt upp en på min gamla 3310:a. Heh.. den har misshandlats till det yttersta. Den är död, det pga farsan på nåt sätt tappat den i grillrengöringsmedel eller vad det nu va. Frätande som fan i alla fall, det gillade den icke.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sander00se:

Min slitnaste pryl är väl telefonen.. Men känner inte att det är värt att investera i en ny då man sparar till att bygga a-traktor. Låter bilderna tala för sig själv..

http://s29.postimg.org/ndzj1cd37/100_0520.jpg

http://s29.postimg.org/goxkz2h4z/100_0521.jpg

Den där är väl inte sliten, den har ju bara åkt i backen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Den där är väl inte sliten, den har ju bara åkt i backen.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur tänkte du nu?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KKay:

Hur tänkte du nu?

Att man varit ovarsam och tappat en sak i marken så den spricker gör den inte sliten, utan bara trasig.

Förslitning sker när man använt en sak så mycket att den skavs och nöts. Exempelvis den gamla digitalkameran ovan i tråden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Dold text

Luften som kommer från utblåset är ganska varm

Inte riktigt mitt problem då det är skolan som beställde en kass Macbook (99,9% av alla Macbooks på skolan har spruckit p.g.a värmeproblem)

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

http://imgur.com/KK25LcC

Cirka 3 år played på den stolen !

Permalänk
Avstängd
Skrivet av loni_93:

http://imgur.com/KK25LcC

Cirka 3 år played på den stolen !

Bra exempel på varför man inte köper billiga stolar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Rolig tråd detta!

Ska ta lite bilder under dagen

Permalänk
Medlem

Tråkigt nog tror jag inte att det finns något särskilt slitet i min lägenhet. Brukar byta ut mina produkter innan de når bristningspunkten.

Har kanske en gammal musmatta liggandes dock...

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord ser bättre på bild än IRL^^, men det här tangentbordet vill jag påstå är slitet:)

Permalänk
Inaktiv

fan att ja slängt mina snusk musar/tangentbord från när ja spelade, känns som att många skulle uppskattat att få se lite bregott mellan knapparna :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompson:

Väldigt vad dålig plast/färg det var i den musen.

Här är några bilder på min ~9 år välanvända Logitech MX510

http://i.imgur.com/ftNc7pp.jpg

http://i.imgur.com/3KwFFzX.jpg

Original fötterna är helt bortslitna sedan länge så den har haft ett antal uppsättningar "skatez".

Fint
så ska en ÄKTA gaming mus se ut

Permalänk
Medlem

De är alltid bra att ha extra mobiler på lager

från höger till vänster
Nokia 3210
Samsung nåt?
Nokia 3310 best ever!
samsung nexus google
liten mtor om nån undrar =)XD
sony xperia mini
Nokia 3210 igen

Permalänk

Mitt första bidrag till tråden är en Canon A-1 som farsan inhandlade i slutet på 70-talet. Fick ta över den ett x antal år senare och kan verkligen säga att många bilder har knäppts! Kameran fungerar fortfarande.

Dold text

Dock betydligt mer slitet med skyddet:

Dold text

Har inte så mycket mer att fota. Möjligen denna Razer Deathadder som jag haft sedan 2007. Inga skador utvändigt men har fått pilla lite grann invändigt (för att lösa ett dubbelklicks problem som jag hade för sisådär ett år sedan). Alltså efter 6 års användande, väl värd varenda krona i mitt tycke. Hursomhelst slänger jag upp en bild.

Dold text
Visa signatur

Define R4 - i7 4930K - NH U9B - GTX 780 - P9X79 - RM 750W - 16GB 1600Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av nuggets232:

Mitt första bidrag till tråden är en Canon A-1 som farsan inhandlade i slutet på 70-talet. Fick ta över den ett x antal år senare och kan verkligen säga att många bilder har knäppts! Kameran fungerar fortfarande.

Dock betydligt mer slitet med skyddet:

Har inte så mycket mer att fota. Möjligen denna Razer Deathadder som jag haft sedan 2007. Inga skador utvändigt men har fått pilla lite grann invändigt (för att lösa ett dubbelklicks problem som jag hade för sisådär ett år sedan). Alltså efter 6 års användande, väl värd varenda krona i mitt tycke. Hursomhelst slänger jag upp en bild.

De va inte den lilla kameran

Jag har fler bidrag till tråden om nån är sugen på att se de ???

Permalänk
Medlem

Min yamaha förstärkare den kommer i från nån gång på 80 talet om ja inte mins fel. men den funkar bra än vill ja lova

baksidan

vet inte om ett Xbox hör hemma här....än lite damigt men de får ni stå ut med

en VHS spelare

jag får inte rätt på bilden på vhs spelaren. den får vara upp o ner

Permalänk
Skrivet av HerrTech:

En extremt dålig färg "beläggning" på den musen. företaget slutade till och med att sälja den och gjorde en ny, dom använda typ koppar eller någonting till ytan som gjorde att den började färga en grön om man blev varm om handen... Hade en tidigare och fick det som meddelande från deras support att dom tagit bort modellen från marknaden och sa att jag skulle köpa deras nya mus som är nästan exakt samme fast med en ny yta.. Men annars är den musen SJUKT nice

Tänkte väl, min har hållt hur bra som helst. Måste vara den nyare modellen, det är nåt gummiaktigt material istället för plasten som på den andra i tråden.