Sätta in nytt grafikkort till en: Dell inspiron 2330 ?

Permalänk
Medlem

Sätta in nytt grafikkort till en: Dell inspiron 2330 ?

Hej alla!
Jag sitter med en Dell inspiron 2330 burk och undrar om det finns möjlighet att trycka in ett helt annat grafikkort i denna burk?
Eftersom burken är så kallad "allt-i-ett" burk så behöver jag lite mer information om detta, då jag är van med en vanlig stationär dator.
All hjälp och tips uppskattas!

Permalänk
Skrivet av Allram:

Hej alla!
Jag sitter med en Dell inspiron 2330 burk och undrar om det finns möjlighet att trycka in ett helt annat grafikkort i denna burk?
Eftersom burken är så kallad "allt-i-ett" burk så behöver jag lite mer information om detta, då jag är van med en vanlig stationär dator.
All hjälp och tips uppskattas!

älskar det faktum att Dell gör informationen så "clean" "idiotförklarande" alla former av modellnamn ska bort
det räcker med Integrated Graphics

Video Card Intel® HD Integrated Graphics

grafiken och processorn är i samma enhet, byter du processor så kan grafiken i teorin bli bättre.

det finns 3 olika dell 2330. du få gå in i windows kolla vilken du har
http://www.dell.com/us/p/inspiron-one-23-2330-aio/pd

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Tack för svaret
Det står att jag har en: Intel(R) pentium(R) CPU G2020 @ 2.90GHz 290 GHz

Så, kan ni länka mig till någon processor som jag kanske skulle kunna ha få upp grafiken lite mer?

Permalänk
Skrivet av Allram:

Tack för svaret
Det står att jag har en: Intel(R) pentium(R) CPU G2020 @ 2.90GHz 290 GHz

Så, kan ni länka mig till någon processor som jag kanske skulle kunna ha få upp grafiken lite mer?

ja om ditt moderkort stöder den nya processorn. kolla under cpu-support där borde stå en lista

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Hedersmedlem

Tog bort ett inlägg som bröt mot §1.6.

Försök hålla er till hjälpsamma inlägg och länka inte bara roliga youtube-klipp.

Mvh
Moderator Shimonu