Tävlingsvinnare kammar hem 4K UHDTV och spelpaket från Inet

Permalänk
Melding Plague

Tävlingsvinnare kammar hem 4K UHDTV och spelpaket från Inet

Sommar och semester orsakar en smärre försening, men nu är det äntligen dags att utse vinnarna. Fem medlemmar kammar hem påkostade priser från Inet.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis, tycker detta visar på att det inte alltid är den snyggaste som vinner utan att en bra motivering kan vinna allt

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Citera för snabbt svar.

Permalänk
Medlem

Gillar watch dogs spoofen Snygga och grattis till alla vinnare!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Avstängd

Fyfan vad besvikna de som tog 2-5 platsen måste vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alibaba123:

Fyfan vad besvikna de som tog 2-5 platsen måste vara.

Varför då? De vann bra spel värda 800 spänn, jag skulle då inte vara besviken om jag vann det.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Kul vinnande bidrag! Enkelt, effektivt och roligt. Grattis!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Och jag antar att vinnaren använt sig av eget material? Som t.ex. den här bilden som vinnaren helt klart har tagit själv?

http://www.torebrings.se/bilder/artikelbilder/738802big.jpg

Jävligt besviken på tävlingen som inte bara tog extremt lång tid att utse en vinnare, utan även utser en vinnare som inte gjort allt från scratch.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk

#5 tyckte jag va helt klart bäst!

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Och jag antar att vinnaren använt sig av eget material? Som t.ex. den här bilden som vinnaren helt klart har tagit själv?

http://www.torebrings.se/bilder/artikelbilder/738802big.jpg

Jävligt besviken på tävlingen som inte bara tog extremt lång tid att utse en vinnare, utan även utser en vinnare som inte gjort allt från scratch.

Ja, alltså inte för att vara ogin, men allt är ju i princip snott i vinnarbilden... vad hände med reglerna?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Som objektiv kan jag allt tycka att #2 eller #5 var bäst.

Permalänk
Skrivet av Alibaba123:

Fyfan vad besvikna de som tog 2-5 platsen måste vara.

Jag är inte ett dugg besviken, det var en rolig tävling, jag fick öva mig på C4D och jag fick några gratis spel som ett plus i kanten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Varför då? De vann bra spel värda 800 spänn, jag skulle då inte vara besviken om jag vann det.

Tror han menar att det är en stor skillnad på ett par spel som pris jämfört med en fet 4K UHDTV som kostar skjorta, speciellt om man kommit andra plats kanske det känns lite meh, men jag tror inte någon skulle tacka nej till priserna oavsett

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Tror han menar att det är en stor skillnad på ett par spel som pris jämfört med en fet 4K UHDTV som kostar skjorta, speciellt om man kommit andra plats kanske det känns lite meh, men jag tror inte någon skulle tacka nej till priserna oavsett

Klart det är stor skillnad, men hellre ett pris än inget pris? Varför man ska vara besviken över att vinna något (oavsett vad det är) begriper jag inte.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

#2an var ju klart bäst, om han gjort allt dedär själv så fattar jag inte hur han inte vann.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Ja, alltså inte för att vara ogin, men allt är ju i princip snott i vinnarbilden... vad hände med reglerna?

/hulle.

Ja det är lite tråkigt när många har slitit med sina bidrag också vinner någon som fuskat. Man undrar ju varför det tog sån tid (över en månad) att kora en vinnare, för inte fan kan de ha gått igenom bidragen noggrant. Inte direkt svårt att se att det var copy&paste på i stort sätt allt. Kom som en chock att den ens fanns med bland vinnarna.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Ja det är lite tråkigt när många har slitit med sina bidrag också vinner någon som fuskat. Man undrar ju varför det tog sån tid (över en månad) att kora en vinnare, för inte fan kan de ha gått igenom bidragen noggrant. Inte direkt svårt att se att det var copy&paste på i stort sätt allt. Kom som en chock att den ens fanns med bland vinnarna.

Ja, det hade varit intressant om vi kunde få ett officiellt svar från Sweclockers varför reglerna tydligen inte gällde alls?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Grattis!

Permalänk
Medlem

Tyckte även jag om watchdogsinspirerade bilden

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Värdiga vinnare till en kul tävling. Juryn har sista ordet!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Hulle:

Ja, det hade varit intressant om vi kunde få ett officiellt svar från Sweclockers varför reglerna tydligen inte gällde alls?

/hulle.

Det är Inet som utsett vinnare. Generellt sett är det alltid arrangören som agerar jury, dels för att det är j-a jobb att gå igenom alla bidrag, men även för att de tagit fram tävlingsupplägget och därmed är bäst lämpade att utse vinnare.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Det är Inet som utsett vinnare. Generellt sett är det alltid arrangören som agerar jury, dels för att det är j-a jobb att gå igenom alla bidrag, men även för att de tagit fram tävlingsupplägget och därmed är bäst lämpade att utse vinnare.

Jo det får såklart välja vem de vill, men det är trist att de totalt ignorerar sina egna regler. Känns inte mycket till tävling då. Då kunde man skickat in en bild på en grävling i tomtemössa eller nåt.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Konstigt att Inet går emot sina egna regler vid val av vinnare...