Permalänk

dator bygge

hej jag har under en längre tid nu byggt en dator åt en kompis och skulle vilja fråga om det är någon som är sugen på att se hur det blivit?? inte helt hundra klart då jag ska plocka ur alla komponenter och rengöra riktigt extemt på damm och kanske skaffa en fläkt extra fronten och kanske i bak på lådan med. jag kommer ju självklart skriva dem spec som går att hitta om allt och jag kommer att köra olika tester på grafikkortet osv. vill bara klargöra med att det är inte året 64 gb ram med 1600mhz osv eller de senaste 6 gb grafikkortet som jag kanske nämt så är allt skänkt eller gammla delar som jag och en till kille skänkt till denna datorn då. men berätta gärna vad ni tycker.

ps. till moderator att jag visste inte vart jag skulle lägga tråden så jag la den här hoppas de inte gör något isf flytta den eller något dit den ska vara

m.v.h John

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk

Om det är något utöver det vanliga (Stilrent, Moddat, Vattenkylt eller liknande) så kan du ju slänga upp lite bilder i galleriet.

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Skrivet av H4nsson:

Om det är något utöver det vanliga (Stilrent, Moddat, Vattenkylt eller liknande) så kan du ju slänga upp lite bilder i galleriet.

utöver del vanliga... hm alltså det är väl inte helt 100% att de blir de men de kommer ju komma en video då vi ska skämta med honom innan han får datorn så det är väl de som blir utöver det vanliga isf

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK