Permalänk
Medlem

Speldator för 4000kr.

Hej,

känner mig lite utdaterad på köpfronten och det skall inhandlas en ny lättare speldator för ca 4000kr.

Skulle vilja fokusera på spelprestandan för det är det jag kommer att göra i synnerhet. Om budgeten är alldeles för stram och du måste göra en stor kompromiss för att få plats inom den: skicka två versioner, en med och en utan kompromissen! Helst inet.

Tack så mycket för att du tar din tid, jag uppskattar det extremt mycket!

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

Ska du bygga själv? Ska OS medfölja eller ej? Det skulle ju vara bra med en så stram budget om redan hade vissa komponenter från en annan dator, har du det?

Edit: Behöver du även en optisk läsare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av terrorr:

Ska du bygga själv? Ska OS medfölja eller ej? Det skulle ju vara bra med en så stram budget om redan hade vissa komponenter från en annan dator, har du det?

Edit: Behöver du även en optisk läsare?

Hej! Dumt av mig att inte inkludera den infon. Skall bygga själv. Os skall ej medfölja och jag behöver inte en optisk läsare! Har ett 400w agg som jag kan använda. Annars är det väl inget.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ser ju bra ut, tror att 400W borde gå men känns som att det är lite på gränsen.