Apples presskonferens: Iphone 6 och Iwatch

Permalänk
Medlem

Bara jag som har problem som fan med streamen?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför kör dom inte en live-stream på Youtube?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 220volt:

Varför kör dom inte en live-stream på Youtube?

Haha ja jo apple kör sitt live event på youtube som ägs av google

Permalänk
Medlem

Skrivet av Limpfittz:

Bara jag som har problem som fan med streamen?

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Haha ja jo apple kör sitt live event på youtube som ägs av google

Ser inga problem med det

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av 220volt:

Varför kör dom inte en live-stream på Youtube?

Vet du vilka apple är ens?
Allt dem gör är ju deras egna stil, klart dem inte fixar en streaming via någon annan...

Permalänk
Skrivet av AlvarBerglind:

ja men ser du skillnad på det då? det är ju vad som är viktigt, man vill ju ha så låg som möjligt utan att man ser skillnaden. Högre upplösning drar bara mer batteri...

Det säger jag inte. Säger bara att andra tillverkare kommer längre på den punkten.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av Limpfittz:

Bara jag som har problem som fan med streamen?

Nepp, samma här. Och jag har försökt med Apple-Tv och med iPad........ Loopar sig, sen får jag bara felmeddelanden. Pallar inte kämpa med det mer, skiter i det.

Visa signatur

Bio: Denon AVC-X3700H - Emotiva XPA-2 - Revel F208 - T.Amp 1050 - Ino Audio pY-2
Dator: Rampage V Extreme, 5930K, Palit 2070 Super, Acer XB270HU, Asus Essence STX II, Sennheiser HD650, Kama Bay Mini Amp, Klipsch RB51

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 220volt:

Ser inga problem med det

Dom har låst skiten till sina egna os och sina egna webläsare, finns inte på kartan att sända det på något som ägs av google.

Permalänk
Medlem

nu slutade streamen helt för mig i vlc. samma för er?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av StefanLundgren:

Nepp, samma här. Och jag har försökt med Apple-Tv och med iPad........ Loopar sig, sen får jag bara felmeddelanden. Pallar inte kämpa med det mer, skiter i det.

Funkar inte på min macbook heller. Hoppas att de är snabba upp med filmklippet på iTunes sen.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk

Skandalöst att livefeeden inte fungerar...Btw, älskar hur de presenterade 1080p som något nytt!

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Rickard11:

Det säger jag inte. Säger bara att andra tillverkare kommer längre på den punkten.

Så du menar att andra tillverkare gör en telefon som har högre upplösning och som du inte ser någon skillnad på? Ser inte poängen i det...

Men intressant att dem kör en 16:9, apple brukar annars köra 16:10 på de flesta enheter.

Permalänk

Bättre och läsa här ifall det inte fungerar http://www.reddit.com/r/apple/comments/2fwmcl/apple_special_e...

Visa signatur

Loxus: Varför ska man ha en överklocksvänlig CPU i en HTPC?
Flamso: Varför inte? Tror du att du är inne på Stockclockers eller? ;)

Permalänk
Medlem

Funkar inte bra för mig heller, har testat både bärbar samt apple tv. Det spelas upp i en liten stund, sen kommer felmeddelande, kvalitén på bilden är förövrigt urusel.

Permalänk

Jag förstår mig inte på kameralinsen ...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chamoxzqt:

Skandalöst att livefeeden inte fungerar...Btw, älskar hur de presenterade 1080p som något nytt!

Retina super duper HD Deluxe display, minst 3 år efter alla andra...

Permalänk
Skrivet av morganF:

nu slutade streamen helt för mig i vlc. samma för er?

hur stramar du via VLC?
för mig står det bara access denied i webbläsaren nu.
Förut så kunde jag se, om än lagvigt.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk

Nu hoppas feeden mellan början och nutid... med typ 0.0001 fps

Visa signatur

Dator: Mobo: MSI Z390 MPG Cpu: Intel Core i7 9700K --- CoolerMaster Hyper 212 EVO GFX-card: Asus Geforce RTX 2070 8GB Dual PSU: Corsair CV 650W RAM: 32 Gb(8GbX4) @ 2666Mhz.
Telefon: Oneplus 7T

Permalänk

Jag vill veta batteritiden! Lyckats få igång streamen nu. Man får ladda om hemsidan några ggr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer579:

hur stramar du via VLC?
för mig står det bara access denied i webbläsaren nu.
Förut så kunde jag se, om än lagvigt.

gå in i vlc och tryck på öppna nätverksström, sen klistrar du in den här länken. http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvk...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem

Jag är faktiskt besviken på designen. Tycker 5S är snyggare.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

Känns som det är väldigt mycket döyta på 5.5 tummarn? Lär ju vara betydligt större än LG G3 som också är 5.5 tum.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Men vafan kan kinesen hålla käft eller!?

Permalänk

Kan detta vara något, https://www.youtube.com/watch?v=YxCbIjAg6mg? Inget lagg iaf

Visa signatur

Dator: Mobo: MSI Z390 MPG Cpu: Intel Core i7 9700K --- CoolerMaster Hyper 212 EVO GFX-card: Asus Geforce RTX 2070 8GB Dual PSU: Corsair CV 650W RAM: 32 Gb(8GbX4) @ 2666Mhz.
Telefon: Oneplus 7T

Permalänk
Geeks Gaming

inte bara streamen som har problem, även apple.com nu...

http://imgur.com/0iksZ9l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bengtsson87:

Jag förstår mig inte på kameralinsen ...

Samma här, skulle mycket hellre se en telefon som är ett par millimeter tjockare med kameralinsen helt platt på, och då skulle även ett aningen större batteri få plats.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av SmörBacon:

Jag vill veta batteritiden! Lyckats få igång streamen nu. Man får ladda om hemsidan några ggr.

Permalänk
Permalänk

Iphone 6 plus verkar ju få riktigt trevlig batteritid

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.