Söker Destiny folk på PS4

Permalänk
Medlem

Söker Destiny folk på PS4

Tänkte börja lira lite Destiny men känner att det skulle vara sjukt mycket roligare om man kunde träffa lite nytt trevligt folk med. Tänkte göra en ny karaktär. Så om ni är intresserade så bara adda Eelaz94

ciao

Visa signatur

|Asus GTX1070 Strix OC 8GB |16GB Veangeance 1600MHz|Intel Core i5 4690K|Corsair 650W|HDD 1TB|Samsung 840 Pro 256Gb|Gigabyte GA-Z97P-D3|Fractal Design R5|Steelseries M800|Steelseries Sensei wired/wirless Pro|Steelseries Elite Prism|Telia Fiber 100/10|

Permalänk

TJa. Jag började lira idag. Jag provar adda dig. / lynx_e-tec ( Jack)

Permalänk
Medlem

Max lvlad och letar light gear ifall folk vill köra lite strikes psn: Swipar

Permalänk
Medlem

Är en level 23 Bladedancer som letar skönt folk att spela med! Är med på precis allt, och är mycket intresserad av att köra raids nästa vecka!
Har även mikrofon så vi kan snacka lite skit
PSN nick: ConsaiN

Permalänk
Medlem

Joelgbg85 på psn, köpte spelet i fredags men har inte hunnit börja spela än men ska börja i vee:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Adda gärna mig om ni vill ha någon att spela med. PSN: stening

Är lvl 16 Titan. Har precis kommit till Venus, ät på uppdrag 2, har börjat spela alla missions på hard nu då jag märtk att jag har högre level än rekommenderat

Spelar lite sporadiskt om kvällarna efter 18-19 typ.
Spelar oftast utan mic .

Permalänk
Medlem

Tipsar er om att det faktiskt finns en sådan tråd under spelkonsoler Destiny på ps4 - söka vänner tråden. Så slipps det skrivas på två ställen

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk

Spelar gärna Co-Op eller multiplayer med likasinnade, helst med ljudkommunikation!
Man, 25 år gammal med jobb så det är kvällsspelande som gäller.

PSN: Storebror89

EDIT: Skrev i fel tråd

Permalänk
Medlem

Glad tekniknörd på 29 år
Har en titan på lvl21. Letar efter folk att lira med raids dailies etc. Har mic med.
PSN: Ehnighma

Visa signatur

i5 2500k, GTX770SLI, 8GB RAM

Permalänk

Jag lirar flera dagar i veckan. Adda gärna mig! Heter Kastroullen på psn.

Permalänk

Psn: pmp2005 ....Titan Lvl 27