Permalänk

Klistermärken till tangentbord

Hej!
Har en Lenovo Yoga 3 PRO med engelskt/amerikanskt tangentbord och vill hitta klistermärken som sitter bra som tusan för att få till ett svenskt tangentbord. Vad hittar jag bäst det?

Visa signatur

Prylälskande bilnörd. Figurerar som domare i Intels Kitchen och är TV4 Nyhetsmorgons prylexpert - bland en massa annat!

Permalänk
Medlem

Hmm har liknande problem skulle vilja ha riktiga Ä och Ö tangenter till Logitech G19, stör mig på att dom tangenterna har 3 olika tecken på samma knapp.

Permalänk
Medlem

Kontakta lenovo och fråga ifall dom kanske säljer nordiska tangenter löst? Det vore ju helt klart bättre än klistermärken.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Riktigt bra hobbyfärg och lack - klipp ut snygga mallar i plast först bara... (on du inte hittar klistermärken vill säga...)

kan vara svårt att byta tangenter på de där rackarna.

Permalänk
Medlem

Är det brittiska (iso) eller amerikanskt (ansi)? Är det amerikansk blir det rätt mycket du måste byta för att få en nordisk layout. Men då de är lite skillnad på vissa knappar storlek så kan de bli svårt.

Du ser om det är ansi eller iso på enterknappens form enklast.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Wallenrud:

Hej!
Har en Lenovo Yoga 3 PRO med engelskt/amerikanskt tangentbord och vill hitta klistermärken som sitter bra som tusan för att få till ett svenskt tangentbord. Vad hittar jag bäst det?

http://www.lenovo.com/images/products/yoga/AKyoga/laptop-pane...

Ta en titt här: http://www.elgreen.se/sv/utlandska-datorer/

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Permalänk

Tack!!! Ni gav mig lite inspiration. Tänkte inte på om det är amerikanskt eller engelskt. Fick datorn i england men de kan vara från USA så klart. Ska kolla på det.

Visa signatur

Prylälskande bilnörd. Figurerar som domare i Intels Kitchen och är TV4 Nyhetsmorgons prylexpert - bland en massa annat!