Permalänk
Medlem

Moddat gfx

Såg en tråd för nån natt sen, en kille satt och lekte med mynt. Då seglade jag på min burk med ~200:- i småmynt.

Tog fram ett lämpligt GFX, burken med mynt, lim och tog mig lite tid så här på kvälls-kvisten.

Resultatet av det hela? Kika själv

Jag har inte tänk använda GFXkortet i nån burk, och därför har jag skitit i hur bra det skulle kyla. Satt bara och limmade tills jag vart less.

Permalänk
Medlem

Borde nästan testa och se hur det funkar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JeoG
Borde nästan testa och se hur det funkar

Sitter och bygger ihop en celly 850 nu, ska testa hur varma mynten blir

Permalänk
Medlem

hahaha!!! looool!!! rolfmao.. [trötttt]

Permalänk
Medlem

Re: Moddat gfx

Citat:

Ursprungligen inskrivet av denil
Såg en tråd för nån natt sen, en kille satt och lekte med mynt. Då seglade jag på min burk med ~200:- i småmynt.

Tog fram ett lämpligt GFX, burken med mynt, lim och tog mig lite tid så här på kvälls-kvisten.

Resultatet av det hela? Kika själv

Jag har inte tänk använda GFXkortet i nån burk, och därför har jag skitit i hur bra det skulle kyla. Satt bara och limmade tills jag vart less.

HUR JÄVLA DUM FÅR MAN BLI???

där slösade du ju bort en hel snusdosa ju

Visa signatur

Asus B650E-F | Ryzen 7950X3D | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000C30 | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO | LG C2 42" OLED | Samsung 990 Pro 1TB | Fractal Design Meshify 2 TG | Seasonic Prime GX 1300W

Permalänk

haha... du hade kunnat köp zalmans passiva ist för att slösa bort alla mynt och den behöver du inte stödja med en kätting som du kommer med denna =D

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem

Ärd det där vekligen 200 mynta?==2q
dt va la fint iajsad D:as

Permalänk
Medlem

Haha.. vad ni klagar
Snuset får jag gratis av farsan.
Köpa passivkylning... visst, men jag använder inte grafikkortet ändå
Det är INTE 200 mynt på gfxkortet nu, hade kring 200 mynt i min burk... kan limma fast de resterande 150 mynten.... nån annan kväll