Permalänk

G-Sync Kit

Hej!

Vet inte riktigt om det är rätt tråd att posta i men vet någon vart man kan inhandla ett g-sync kit till sin datorskärm.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: NZXT H440 - i7 3770K 4 GHz - MSI GTX 4GB 970 - Asrock Extreme6

Permalänk
Medlem

EDIT* Verkar inte komma ut någon återförsäljare i Sverige som säljer dessa, men finns att köpa från Nvidia själva.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Skrivet av Pamudas:

https://www.komplett.se/product/814739 tog inte mer än 5 minuter att googla på G-sync kit Spelar säkert roll vilken skärm du har.

Problemet är att de inte ser ut som de säljer den längre.

Visa signatur

Dator: NZXT H440 - i7 3770K 4 GHz - MSI GTX 4GB 970 - Asrock Extreme6

Permalänk
Medlem

Du måste ha en skärm som har stöd för det kitet också, tror det bara fanns en Asus skärm som hade rätt kontakter på insidan.
Denna om jag minns rätt: https://www.komplett.se/asus-24-led-vg248qe/774683

Det var den enda skärmen som fick ett sådant kit. Så om du inte har den skärmen kan du lika gärna ge upp det kommer inte funka ändå.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Arazand:

Du måste ha en skärm som har stöd för det kitet också, tror det bara fanns en Asus skärm som hade rätt kontakter på insidan.
Denna om jag minns rätt: https://www.komplett.se/asus-24-led-vg248qe/774683

Det var den enda skärmen som fick ett sådant kit. Så om du inte har den skärmen kan du lika gärna ge upp det kommer inte funka ändå.

Jag har den skärmen. Men jag hittar icke vart de säljer kitet

Visa signatur

Dator: NZXT H440 - i7 3770K 4 GHz - MSI GTX 4GB 970 - Asrock Extreme6

Permalänk

Jag hittade dessvärre information som verkar tyda på att kitet inte säljs till privatpersoner utan bara är tillgängliga via en uppgradering från specifika personer/tillverkare.

Visa signatur

Dator: NZXT H440 - i7 3770K 4 GHz - MSI GTX 4GB 970 - Asrock Extreme6

Permalänk
Medlem

Ebay kanske?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wahlman95:

Jag hittade dessvärre information som verkar tyda på att kitet inte säljs till privatpersoner utan bara är tillgängliga via en uppgradering från specifika personer/tillverkare.

Kontakta psxcare.se såg att de erbjöd service att installera kit så de kanske kan få tag på ett åt dig. De är riktigt bra att ha och göra med, rekommenderar att du slår dem en signal eller skickar ett mail.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Arazand:

Kontakta psxcare.se såg att de erbjöd service att installera kit så de kanske kan få tag på ett åt dig. De är riktigt bra att ha och göra med, rekommenderar att du slår dem en signal eller skickar ett mail.

+1 till psxcare.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Skrivet av Arazand:

Kontakta psxcare.se såg att de erbjöd service att installera kit så de kanske kan få tag på ett åt dig. De är riktigt bra att ha och göra med, rekommenderar att du slår dem en signal eller skickar ett mail.

Tack! Du är guld värd

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: NZXT H440 - i7 3770K 4 GHz - MSI GTX 4GB 970 - Asrock Extreme6