Permalänk
Medlem

Trion

Delar med mig av en trio hårddiskar som nu mera står i vardagsrummet på min svarta IKEA Lackhylla.
Två av dom har vissa av er sett tidigare, men det finns en till som ingen sett. Gör därför ett galleri där alla är med på bild. Det var säkert ett år sedan jag tillverkade den tredje raka varianten.

Trion

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, man kanske själv skulle prova detta då man har en trasig disk liggandes.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

fett snyggt, detta borde vara ännu coolare med en 8tb hårddisk c:

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Freaking awesome! Såg i dina tidigare gallerier att du använder superlim, håller detta verkligen så sjukt bra alltså? Tänker om "halsen" viker sig där den sitter fast i foten, då lär det väl inte hålla så länge till...?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vompen:

Freaking awesome! Såg i dina tidigare gallerier att du använder superlim, håller detta verkligen så sjukt bra alltså? Tänker om "halsen" viker sig där den sitter fast i foten, då lär det väl inte hålla så länge till...?

Det håller faktiskt bra, men den senaste svetsade jag, svetsade även de andra när jag endå var i farten

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Haha ser lite ur som en pizza slicer

Permalänk