Permalänk

Logitech K350 carbon

Jag spillde kaffe över mitt tangentbord här om dagen och fick plocka isär hela tangentbordet för att rensa och torka det! DÅ tänkte jag varför inte modda den lite, hade kvar carbonfiber film från annan projekt kvar så varför inte läka lite

Det blev ganska bra, vad tycker ni?

Logitech K350 carbon

Visa signatur

/erWin

Permalänk
Medlem

bra gjort, men tangentbordet blev tyvärr inte snyggt för det

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

bra gjort, men tangentbordet blev tyvärr inte snyggt för det

Kan tyvärr inte hålla med dig. Smaksal?! Jag får kanske ta bättre bilder, de här är tagna med mobilen.

Visa signatur

/erWin

Permalänk

Skulle nog också säga att det var väldigt bra gjort., tyvärr är tangentbordet i sig är helt enkelt frukansvärt fult. Det ser otroligt mycket bättre ut nu an vad det tangentbordet ser ut standard, men det är inte nog för att jag skulle klara av att ha den modellen framför mina fingrar. tyvärr.

Mycket bra jobb med filmen dock

Visa signatur

Lian V3000 plus | Asrock x870e Taichi | AMD 9800x3d, Watercool IV Pro| G.Skill Trident Z5 Neo RGB 32GB @ 6000 MT | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | LG UltraGear 34GN850-B