Permalänk
Medlem

Reparation av Z3 compact

Tjena. Drog en snabbsökning på forumet men hittade ingenting om ämnet när jag sökte på "z3 reparation".
Klantig som man är har man lyckats tappa sin z3 compact på golvet vilket resulterade i att hela baksidan förstördes! Sökte runt på ett par serviceställen jag kände till (Stockholm) men har inte lyckats hitta ett ställe där dem fixar z3:or. Så om det finns någon som kan gå i god för någon hemsida / fysisk affär så skulle jag uppskatta det jättemycket!

Tack.

Uppdatering för andra som behöver liknande hjälp:
Jag kontaktade Halebop (Tack Shaf och även Axsve för hjälpen) där jag köpt telefonen och frågade i chatten hur jag skulle ta mig vidare. De jobbar med en verkstad som kan reparera skadan. Gick på 700 för baksidan Minst meddelade de (ifall inte andra skador påträffas)
Jag uppdaterar med mer information om jag känner att det kan vara användbart för någon annan!

Företagets webbadress: www.deltaservice.se

Permalänk
Medlem

Jag skulle kontaktat Sony själva och hört vad de säger. Om någon vet var de utför reparationer av Z3C så är det nog de.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axsve:

Jag skulle kontaktat Sony själva och hört vad de säger. Om någon vet var de utför reparationer av Z3C så är det nog de.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo det stämmer jag vill nog absolut höra med dem innan jag lämnar bort telefonen till något annat företag.
Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av qaaka:

Jo det stämmer jag vill nog absolut höra med dem innan jag lämnar bort telefonen till något annat företag.
Tack!

Rekommenderar: http://www.swedroid.se/forum/threads/skaermen-spricker-av-inr...

Alternativt kanske du kan höra med dem du köpt den av?

Visa signatur

| Mac Mini i5 Late 2012|
| Nikon D40 | 18-55/3,5-5,6 | SB-400 |
| iPhone 5 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shaf:

Rekommenderar: http://www.swedroid.se/forum/threads/skaermen-spricker-av-inr...

Alternativt kanske du kan höra med dem du köpt den av?

Ska kolla in både och samt skicka ett mail till Sony! Tack för tipsen!