Permalänk

Ny Arma 2 Dayz Overpoch server

Hejsan, Jag och några vänner blev less på alla hackers och tvivelaktiga admins så vi beslutade oss för att starta vår egen server.
Servern är Overpoch på Chernarus och har dag och natt (Natten är en månklar natt) samt AI för att få lite mer action tills servern vuxit till sig.
Massor med scripts som
-Selfbloodbag
-Craft vehicle
-Take clothing
-Buildingsnap pro
-Custom loot bases
-Improved militairy loot
-Missions av alla de slag
-Speed trading
-Ai survivors att tävla med spelarna om resurser

Admins är mogna och vänliga så inget adminabuse eller annat mygel.
Både banditer och hjältar är välkomna, Ingen safezone hos trader för att göra allt mer spännande.

Så om du letar efter en ny server att börja spela på med dina vänner eller skaffa nya så är detta definitivt servern för dig.

Vi är öppna för förslag på fler scripts eller ändra det som redan finns om spelarna känner att det behövs.

DayZ Overpoch F.A.F / Fat and Furious
Ip:144.76.4.149:3302

Visa signatur

Låda: Nzxt phantom 820 CPU: i7 5820k @ 4.1 ghz RAM: 16GB Hyper-x DDR4 Moderkort: asus x99s GPU:Evga Gtx 980 i sli PSU Rm850 gold+ Skärmar: LG Ips277 i Surround Mus: Razer Naga 2014 Tangentbord: Blackwidow ultimate 2015 Headset Razer Tiamat 7.1

Permalänk
Medlem

Hade vart kul att komma in och spela lite DayZ igen faktiskt. Jag slutade spela det för att alla servrar hade så överdrivet mycket fordon och vapen. Gäller det på denna server också?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

Finns rätt mycket vapen på servern. Men det behövs tro mig, Ai's är helt wind and crazy.
Men du är välkommen om du vill prova, om inte annat för feedback.

Visa signatur

Låda: Nzxt phantom 820 CPU: i7 5820k @ 4.1 ghz RAM: 16GB Hyper-x DDR4 Moderkort: asus x99s GPU:Evga Gtx 980 i sli PSU Rm850 gold+ Skärmar: LG Ips277 i Surround Mus: Razer Naga 2014 Tangentbord: Blackwidow ultimate 2015 Headset Razer Tiamat 7.1