Permalänk

Min dators utveckling det senaste året.

Det hela började med att mina kompisar bestämde sig för att åka till dreamhack (dhs12), då hade jag en dator som jag köpt begagnad för 3500. Det var ingen super vass dator. Så jag bestämde mig för att börja uppgradera.

Den gamla datorn hade en intel colre 2 duo e8400 processor samt ett nvidia 8800gt.

Bildkvalitén är inte på topp då fotona är tagna med min iphone.
Min budget är tyvärr inte den största så det blev ingen monster dator men nu är jag nöjd iallafall.

Min dators utveckling det senaste året.

Permalänk
Medlem

Trevligt att see, kabeldragningen kan du jobba på Hoppas på bättre bilder också

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Nirre Lange, köpte du hans 570? För hur mycket?

Permalänk

1250, tack

Permalänk

tack så mycket, ska fixa kabeldragning och till nästa galleri får det väl bli systemkameran

Permalänk
Medlem

Inte gulligaste kabeldragningen, något du kan göra lite bättre Annars är det väl schysst.

Permalänk

okej, tack har du något tips på hur? för man vill ju ha det bakom moderkortet (den där plåtgrejen de sitter i), men de glider fram typ när jag stänger sidan finns det någonting man kan köpa för att hålla kablarna på plats?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hermanlange:

okej, tack har du något tips på hur? för man vill ju ha det bakom moderkortet (den där plåtgrejen de sitter i), men de glider fram typ när jag stänger sidan finns det någonting man kan köpa för att hålla kablarna på plats?

Buntband Sådanna typ

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Förutom kablarna så tycker jag du har gjort ett bra jobb ! 4 stjärnor

Visa signatur

7800X3D//4090
Kubuntu // W10