Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Där finns ännu en anledning varför jag tappar lusten. Spelet har inte singleplayer story.

Öhh, va?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Förstår inte vad du menar. Jag vill ha singleplayer story precis som need for speed underground eller most wanted (2005).

Dom sa att det kommer att finnas en singelplayer story men man måste ändå ha internet.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Dom sa att det kommer att finnas en singelplayer story men man måste ändå ha internet.

Gissar på att han inte bemödat sig att läsa på vad som står i tråden här och sedan gjort någon helt ologisk tolkning att det inte finns någon singleplayer alls för att det stod att det krävde onlineåtkomst

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Gissar på att han inte bemödat sig att läsa på vad som står i tråden här och sedan gjort någon helt ologisk tolkning att det inte finns någon singleplayer alls för att det stod att det krävde onlineåtkomst

Här står det också att det finns.
https://twitter.com/NeedforSpeed/status/605130715806625792

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Ja, jo men jag tror inte att det kom för en överrasking för någon som har intresserat sig för spelet

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd

NFS har inte varit kul sedan NFS Porsche, så för min del får de gärna lägga ner det helt

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

NFS har inte varit kul sedan NFS Porsche, så för min del får de gärna lägga ner det helt

Tur att de inte fogar sig efter dig då Nä, men jag tror det här kan bli bra faktiskt Efter Rivals kände jag som dig dock, det var ett riktigt bottennapp, nästan lika dåligt som The Run.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av trickysaer:

Tur att de inte fogar sig efter dig då Nä, men jag tror det här kan bli bra faktiskt Efter Rivals kände jag som dig dock, det var ett riktigt bottennapp, nästan lika dåligt som The Run.

Blir det ett Underground 3 så har jag inga förhoppningar alls, de 2 första var redan förkastligt dåliga och meningslösa men försök till en story som var usel, samma sak med Most Wanted.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Blir det ett Underground 3 så har jag inga förhoppningar alls, de 2 första var redan förkastligt dåliga och meningslösa men försök till en story som var usel, samma sak med Most Wanted.

Som sagt, tur att de inte anpassar sig efter dig. De tre spel du nämnde är några av de mest uppskattade och sålda NFS-spelen och det som en klar majoritet av alla helst vill se återvända

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Underground och Most Wanted var enligt mig klart roligast Men de var väl klart inte "rötterna" i Need For Speed, utan snarare ett avstickarspår som uppstod på grund av en liten Fast & the Furious trend.

Låter ändå på intervjun som om de vill förknippa spelseriens rötter med Underground och det är inte mig emot egentligen.

Visa signatur

i7-2700K 5 GHz | 16 GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene Z77 | GTX 980
i7-4790K 4.8 GHz | 32 GB DDR3-2133 | ASUS Maximus VII Gene Z97 | GTX 980

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Underground och Most Wanted var enligt mig klart roligast Men de var väl klart inte "rötterna" i Need For Speed, utan snarare ett avstickarspår som uppstod på grund av en liten Fast & the Furious trend.

Låter ändå på intervjun som om de vill förknippa spelseriens rötter med Underground och det är inte mig emot egentligen.

Tror det är lite fel uttryck från herr Nilssons sida, det jag tror han försökte syfta till var att man ville hitta tillbaka till de spel där fansen var som mest passionerade över spelen, UG för sin visuella customization och MW för sin story, ska man tillbaka till rötterna så var ju inte NFS speciellt banbrytande eller speciellt förutom att de hade de senaste bilarna typ och att Hot Pursuit kanske tog polisjakter till en ny nivå

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

NFS har inte varit kul sedan NFS Porsche, så för min del får de gärna lägga ner det helt

Underground var/är de bästa spelen i serien. Men smaken är som baken.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Blir det ett Underground 3 så har jag inga förhoppningar alls, de 2 första var redan förkastligt dåliga och meningslösa men försök till en story som var usel, samma sak med Most Wanted.

Var det inte undergrund som lyfte NFS?

Jag personligen ser/såg inte charmen i dom äldre spelen. Men efter carbon, så har det bara varit smörja som kommit ut. Inte som gamla hederliga NFS charmen som i tidigare spel.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Underskrivet!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Broken-arrow:

Var det inte undergrund som lyfte NFS?

Jag personligen ser/såg inte charmen i dom äldre spelen. Men efter carbon, så har det bara varit smörja som kommit ut. Inte som gamla hederliga NFS charmen som i tidigare spel.

Jag ser det mer som att Underground sänkte serien och det rejält, NFS serien var bäst när det begav sig på 90-talet fram till Porsche sen gick det utför, de gjorde ett lamt försök att göra en upföljare till succen Hot Pursuit 2002 men det var inte alls lika bra, men det är mitt tycke.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Rajat:

Jag ser det mer som att Underground sänkte serien och det rejält, NFS serien var bäst när det begav sig på 90-talet fram till Porsche sen gick det utför, de gjorde ett lamt försök att göra en upföljare till succen Hot Pursuit 2002 men det var inte alls lika bra, men det är mitt tycke.

Nu har ju jag faktiskt inte spelat ett NFS sedan just Hot Pursuit 2002 men grejen med Underground-serien är ju att den har lite annan fokus än övriga NFS-spel.
Underground handlar ju om street racing-kulturen och lite mera bling bling medan tidigare NFS tog sig själva lite mera seriöst.

Nu är ju jag en väldigt dålig domare då jag som sagt inte spelat ett NFS på 13 år men NFS High Stakes ligger mig varmt om hjärtat, väldigt bra kartor och otroligt bra musik.
Kan spela det även idag för en liten nostalgikick

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sisyfos:

Nu har ju jag faktiskt inte spelat ett NFS sedan just Hot Pursuit 2002 men grejen med Underground-serien är ju att den har lite annan fokus än övriga NFS-spel.
Underground handlar ju om street racing-kulturen och lite mera bling bling medan tidigare NFS tog sig själva lite mera seriöst.

Nu är ju jag en väldigt dålig domare då jag som sagt inte spelat ett NFS på 13 år men NFS High Stakes ligger mig varmt om hjärtat, väldigt bra kartor och otroligt bra musik.
Kan spela det även idag för en liten nostalgikick

Tycker att det var synd att Moto City inte fick så stort genombrott, jag gillade verkligen det upplägget

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Jag ser det mer som att Underground sänkte serien och det rejält, NFS serien var bäst när det begav sig på 90-talet fram till Porsche sen gick det utför, de gjorde ett lamt försök att göra en upföljare till succen Hot Pursuit 2002 men det var inte alls lika bra, men det är mitt tycke.

Haha, pratar du om Criterions Hot Pursuit 2010? Isf är du som en av mina bästa kompisar, sågar allt, även de alla andra gillar

Spelet som fick toppbetyg och sålde 8,5 miljoner ex, blygsam summa dock most Most Wanted 2005 som är det bäst säljande spelet med 15 eller om det var 16 miljoner

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av trickysaer:

Haha, pratar du om Criterions Hot Pursuit 2010? Isf är du som en av mina bästa kompisar, sågar allt, även de alla andra gillar

Spelet som fick toppbetyg och sålde 8,5 miljoner ex, blygsam summa dock most Most Wanted 2005 som är det bäst säljande spelet med 15 eller om det var 16 miljoner

Nä, för läser du mitt inlägg igen så ser du att jag skrev Hot Persuit 2 som utvecklades 2002 av Black Box, men för att omformulera den meningen jag skrev då den tydligen skapade förvirring så skriver jag om den så här: "de gjorde 2002 ett lamt försök att göra en upföljare till succen Hot Pursuit".

Att ett spel säljs i massor är inte samma sak som att det är ett bra spel, oftast har folk för höga förväntningar när de köper dem.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Nä, för läser du mitt inlägg igen så ser du att jag skrev Hot Persuit 2 som utvecklades 2002 av Black Box, men för att omformulera den meningen jag skrev då den tydligen skapade förvirring så skriver jag om den så här: "de gjorde 2002 ett lamt försök att göra en upföljare till succen Hot Pursuit"

Ahh okey, då är jag med Tvåan var okey men som du säger, klart blekare än originalet. Minns fortfarande hur sjukt tillfredställande det var med att fälla någon med en spiken strip

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag att Hot Pursuit 2 är ett av de bästa NFS spelen. Har spenderat många timmar som barn i det. Varför tycker inte ni att det var tillräckligt bra/''bara ok''?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Tur att de inte fogar sig efter dig då Nä, men jag tror det här kan bli bra faktiskt Efter Rivals kände jag som dig dock, det var ett riktigt bottennapp, nästan lika dåligt som The Run.

Tycker faktiskt Rivals är riktigt kul, när det fungerar som det ska. Kraschar väldigt ofta för mig.. då banan inte laddas in och det låser sig.
Sen beror det ju också på vilka andra det är som spelar. Ibland är det bara nötter, men ofta riktigt bra motstånd och roliga motspelare.
Har man kompisar på samma server, så kan det bli riktigt roligt..

Ser dock fram mot det nya och väntar med spänning på vad det har att erbjuda.

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Tycker faktiskt Rivals är riktigt kul, när det fungerar som det ska. Kraschar väldigt ofta för mig.. då banan inte laddas in och det låser sig.
Sen beror det ju också på vilka andra det är som spelar. Ibland är det bara nötter, men ofta riktigt bra motstånd och roliga motspelare.
Har man kompisar på samma server, så kan det bli riktigt roligt..

Ser dock fram mot det nya och väntar med spänning på vad det har att erbjuda.

Precis, vilket det inte gjorde - om du inte spelade i en privat session så inte hela spelet gick åt helevete. Banan laddas inte in när du spelar publikt, uppkopplingen mellan dig och den som är host är för kass så befinner du dig för långt bort så uppkommer detta problem.

Nja, när man är klar med båda sidorna av "storyn" så är det ju racing mot andra man vill göra, förutom att man kan utmana andra till random smårace så är det ju omöjligt att spela en bana. 95 ggr av 100 så stannar han antingen inte upp där du väntar vid starten, struntar i dig eller så försöker han döda dig istället.

Det enda sättet att få det kul, är som du säger med kompisar i privata sessioner. Problemet är att ingen orkar spela med alla crasher, låst till 30 fps osv.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

SMEXIGT!!!

Lite mer grejor:
http://www.gamespot.com/articles/need-for-speed-reboot-releas...

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

En vecka kvar!

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

jasså? fan om det ens e i närheten av gamla Underground serien så blir jag tårögd..

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem
Skrivet av DST:

jasså? fan om det ens e i närheten av gamla Underground serien så blir jag tårögd..

Ta och läs intervjun som finns länkad i första inlägget, kan bli lovande

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Mhhhm! Sugen på att vad det blir för något

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Första trailen sa även game footage så grafiken blir riktigt snyggt.
Ett racing spel som är värt att pröva.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black