Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Någon som hört något om nästa Need For Speed?
Har letat runt på nätet men inte hittat något, annat än att utvecklarna inte skulle vara tysta och att communityn skulle få vara med mer i utvecklingen. Men det skrevs för snart ett år sedan och ingen info än .
http://www.gamespot.com/articles/new-need-for-speed-coming-in...

Skickades från m.sweclockers.com

Nya NFS kommer i höst, mer eller mindre bekräftat så vi kan med största sannolikhet förvänta oss ett släpp i november månad. Med senaste NFS så hade de en del kända och mindre kända YouTubers och Twitchare som fick komma till Göteborg och spela spelet i början av 2015 för att ge sin input. Hur mycket av deras input som verkligen kom med i spelet är dock oklart och tyvärr valde de populära personer snarare än folk med någon form av vettig kompetens eller liknande.

Skulle dock tippa på att vi inte kommer få så mycket mer info innan deras E3 event.

Skrivet av intel2000:

Nästa Need for Speed från Ghost games släpps inom ett år 2018 kanske...

Asså ett annat "Need for Speed Edge" verkar komma utvecklat av korean developer Nexon måste vara bara online liksom NFS World.

Det är bara att vänta ingen officiellt annonsering TBA.

Att det skulle dröja längre än till november får ses som en smula osannolikt. Man tappar väldigt mycket i försäljning om man missar julhandeln, däremot garderar man sig antagligen utifall att det skulle stöta på några komplikationer.

Edge kan du kasta i sopkorgen och glömma ändå. Det baserar sig på det helt värdelösa Rivals och är ett F2P-spel, sen är det tveksamt om det kommer komma till den västerländska marknanden. Skulle tippa på att det enbart blir Korea/Asien-release till att börja med åtminstone.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Nya NFS kommer i höst, mer eller mindre bekräftat så vi kan med största sannolikhet förvänta oss ett släpp i november månad. Med senaste NFS så hade de en del kända och mindre kända YouTubers och Twitchare som fick komma till Göteborg och spela spelet i början av 2015 för att ge sin input. Hur mycket av deras input som verkligen kom med i spelet är dock oklart och tyvärr valde de populära personer snarare än folk med någon form av vettig kompetens eller liknande.

Skulle dock tippa på att vi inte kommer få så mycket mer info innan deras E3 event.

Att det skulle dröja längre än till november får ses som en smula osannolikt. Man tappar väldigt mycket i försäljning om man missar julhandeln, däremot garderar man sig antagligen utifall att det skulle stöta på några komplikationer.

Det viste jag egentligen redan nästan, tänkte mer om det kanske råkat komma någon liten läcka, men öppen barligen är det då väldigt duktiga på att hålla tyst om sig ja ja det är väll bara att vänta till E3 då, som vanligt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Det viste jag egentligen redan nästan, tänkte mer om det kanske råkat komma någon liten läcka, men öppen barligen är det då väldigt duktiga på att hålla tyst om sig ja ja det är väll bara att vänta till E3 då, som vanligt

Skickades från m.sweclockers.com

Finns ju ingen anledning att dela med sig av ett spel som är så långt ifrån att bli färdigställt. Eftersom de sagt att det kommer under räknesskapsåret 2018 så tolkar jag det som att spelet just nu är långt ifrån att ett stadie där utvecklarna säger att "då är det klart". Med 9 månader kvar till eventuell release så kan dessutom spelet ha fått stora drastiska skillnader mot hur det är nu.

Dock kan det komma "läckor" eller dylikt fram tills E3, men jag skulle bli förvånad om vi hör något innan april.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Nya Need for Speed 2017 är under utveckling av Ghost Games och kommer i slutet av 2017. Den har stöd för offline singelplay:
https://www.needforspeed.com/news/nfs-2017-paying-it-back

Permalänk
Medlem
Skrivet av intel2000:

Nya Need for Speed 2017 är under utveckling av Ghost Games och kommer i slutet av 2017. Den har stöd för offline singelplay:
https://www.needforspeed.com/news/nfs-2017-paying-it-back

Kanske borde starta en ny tråd för nya Need For Speed istället för att skriva här

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Shots fired!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Fast & Furious meets The Crew. Verkar inte vara mycket till NFS.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

@trickeh2k: Lite så kanske men fungerar nog om dom väljer att satsa på det, får väl se när det kommer mer material

Tycker du ska göra en ny tråd på detta NFS (innan någon annan hinner före) för du är helt klart bäst när det kommer till att hitta ny information och nyheter om NFS

Edit: Ovanstående inlägg om twittret passar ju ypperligt, om det nu inte skulle likna The Crew. Lyckat

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

@trickeh2k: Lite så kanske men fungerar nog om dom väljer att satsa på det, får väl se när det kommer mer material

Tycker du ska göra en ny tråd på detta NFS (innan någon annan hinner före) för du är helt klart bäst när det kommer till att hitta ny information och nyheter om NFS

Edit: Ovanstående inlägg om twittret passar ju ypperligt, om det nu inte skulle likna The Crew. Lyckat

Heh, jag tror inte intresset är speciellt stort för spelet. Det var lite skillnad med förra spelet, det var tre år sedan förra och var dessutom utlovat väldigt mycket nytt och vad som ansågs spännande då. Jag tror inte att detta spelet, åtminstone med denna trailer skapade speciellt mycket hype. Vi får se vad som dyker upp under under EA Play i helgen dock

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

@trickeh2k:

Det tråkiga är att i stället för att fixa ett spel, släpps ett nytt i stället. Bara som ex att ändra kontroller, diagonalförflyttningar eller andra basic funktioner flyttas till nytt spel i stället (sånt som tidigare följde med spelet som standard).

Blir bara tråkigare att ens titta på spel, för man vet att det kommer uppföljare som löser alla bristerna (bara suger ur pengar).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

@Broken-arrow: mjo... vi får la se vad som händer denna gång men jag har väldigt låga förväntningar på ghost.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Social media
Who do you take us for, The Crew?

Trailer
We where the Crew and she left us with nothing. We are gonna end this, starting Now!

Ironi

Permalänk
Medlem

Hittade videon från EAs konferens
Live @ EA Play 2017

De kunde gärna klippt videon för det är över 2 timmar med

THE SHOW
is about to start...

Men som tur är så kan man hoppa i videon.
Videon börjar vid ca 2:46 (2 timmar, 46 minuter)

De pratar om Need For Speed Payback två gånger.

NFS Part 1
3:08:14

NFS Part 2
4:10:22

Permalänk
Medlem

Att jag ens frågar är ju ett skämt i sig, men jag vet självklart vad en donut är. Men när jag står i den cirkeln där man ska göra en, så ser det ut som att jag gör en korrekt, dvs att kameran sjunker lite och jag kör i cirklar. Men jag får ingen count för det, Vad ska man göra!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av coffe09:

Att jag ens frågar är ju ett skämt i sig, men jag vet självklart vad en donut är. Men när jag står i den cirkeln där man ska göra en, så ser det ut som att jag gör en korrekt, dvs att kameran sjunker lite och jag kör i cirklar. Men jag får ingen count för det, Vad ska man göra!?

Du ska inte "köra" i cirklar, beroende på åt vilket håll du snurrar åt så ska i stort sätt höger/vänster framhjul vara på samma plats medan bilen snurrar (med gasen i botten) runt på samma ställe några varv, kameran ska också sluta "följa" bilen alltså kameran blir statisk medan bilen snurrar. Då borde det fungera och hela bilen måste vara innanför området med, det är det jag har mest problem med då bilen gärna flyttar sig utanför innan man kommer igång

Dold text
Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

Ser fett ut.

Permalänk
Medlem

Jag har tagit alla donuts nu, och insåg att det bara är progress man får inget annat. Stämmer detta?

Permalänk
Medlem

Är det verkligen omöjligt att spela NFS 2015 offline på PC? Får panik på alla nya racingspel där man ska lalla runt på nattklubbar och annat och prata med en massa ängliga wannabees (som förmodligen är tänkta att vara koola), styla bilar och annat. Har inte tid för sånt, vill bara köra bil, som man kunde i originalen.

Permalänk

@improwise: Need for Speed UG2 med mods?

fortfarande en av mina favoriter. jag lägger mest bara in nya bilar och moddar dom. man kan ju ändra om motor och swapa in nya grejer i bilarna.

hade en Nissan S13 med V8 på 500 pollar bl.a

eller en late gen Rx7 med en portad sugis wankel som varvade 12K rpm och puttade ut 350 hk utan turbo

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti