Har nu avinstallerat spelet.

Permalänk
Avstängd

Har nu avinstallerat spelet.

Halloj.

Måste säga att GTA V var en spelupplevelse utöver det vanliga, helt klart det bästa spelet jag spelat under min gaming karriär och då började jag min gaming karriär med Commodore 64. Om inte detta spel blir Game of the year på PC sidan så kommer jag tycka att det är lite konstigt.

Storyn, Karaktärerna, Friheten, Spel världen, Grafiken, Optimeringen och Spel Mekaniken är något helt fantastiskt i spelet.

Efter att jag var klar med story mode så provade jag även online läget, spelade upp till level 26 innan jag helt enkelt tröttnade, dock så tycker jag att de fick till en MMO känsla i ett "Lobby" spel, mycket bra jobb, lite många loadingscreens men som sagt tidigare, det är ändå ett "Lobby" multiplayer spel och inte ett MMO även om det känns som ett MMO.

Jag kände att jag kom in i en World och Warcraft grind i online läget och eftersom spelet inte är ett MMO så insåg jag att grinden i slutändan var poänglös. Tappade motiveringen att fortsätta när jag väl köpt den dyraste bilen och dyraste lägenheten. Men visst så länge man känner att man har kul i spelet så är det ju bara att grinda på!

Som helhet så har GTA V lämnat mersmak, och man kan fantisera om framtiden för spelserien, tänk om de satsar helhjärtat på att skapa "GTA the MMO", ha två eller tre factioner, Kriminella, Poliser och Civila, på servrar som rymmer upp till 2-3000 spelare samtidigt.

Det hade varit grymt och jag tror inte att det är en omöjlighet att det kommer i framtiden. Ja ja, dags att sluta att fantisera och sammanfatta tråden...

Bästa spelet jag någonsin spelat, i min mening en liten gaming revolution som har skett, och ribban på spel har höjts markant.

Permalänk

Känner likadant har köpt några fräna bilar och high tier lägenhet med sjukt garage. Nudå liksom?

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, Nintendo 3DS moddat
Ringa: iPhone 13 Pro

Permalänk
Medlem

Enda anledningen till ja spelade GTA V var storyn. Verkligen älskar den. Trevor är den mest minnesvärda karaktären helt klart

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av Vimes:

"GTA the MMO", ha två eller tre factioner, Kriminella, Poliser och Civila

Kallas APB Reloaded

Visa signatur

Eltreum: AMD Ryzen 7 5800X3D | Asus Prime B350-Plus | 16GB 2933Mhz DDR4 | PowerColor 7900XTX | Crucial MX500 1TB | Seagate Barracuda 3TB | Asus VG27AQ1A

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Känner likadant har köpt några fräna bilar och high tier lägenhet med sjukt garage. Nudå liksom?

Kände likadant, gjorde alla stuntjumps pimpade lite bilar mixade runt med olika färger. Blir ganska kul så länge man är 2 eller flera, finns ju massor och göra. Gör Custom missions, rätt roligt bara man hittar en bra. Ta en varsin hojj o dra ut o stunta i norra delen av mappen. Vet inte riktigt hur man kan tröttna på spelet förutom alla Loading screens. Du kan ju göra nästan vad du vill i spelet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelade upp till level 60 online innan jag ens började singleplayer, men gud så bra det var!

Multiplayer handlade väldigt lite om att göra uppdrag och väldigt mycket mer om att sätta sig i en ful bil med en kompis på skype och bara köra runt xD Detta görs fortfarande regelbundet och slutar aldrig vara underhållande!

Permalänk
Medlem

Har över 150 timmar på single playern (totalt över PS3, PC, Xbox One) och inte rört online ännu. Tänker nog inte göra det heller på länge. Single playern är helt underbar.

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, SG GGX 1.2, SF1000, Win 10 IoT LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus G305 Tangentbord Keychron V4 60% (Kailh Box Whites)

Permalänk
Skrivet av LordError:

Kallas http://multitheftauto.com/