EVGA Geforce GTX980ti + HyperX Cloud II Gaming Headset

Permalänk
Medlem

EVGA Geforce GTX980ti + HyperX Cloud II Gaming Headset

Hej!

Hjälper en annan med annons då hon inte vart medlem i 3mån här.
Hon vann detta kort + headset på en DH-tävling där det gällde att trä på sig så många tröjor man kunde under 60sekunder.

Kom med bud för samtliga produkter: ENDAST CASH AV INTRESSE!

Nypris GPU:
GTX 980ti

Nypris Headset:
Headset

Hämtas i Eskilstuna
Eller skickas mot frakttillägg, ifall köpare vågar.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk

300? för headset

Visa signatur

Burken- 6600k och ett 970 Funkar galant :D

Permalänk
Medlem

@jacobliljestrom:

Noterat, dock inte accepterat bud.

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

4500:- för 980ti

Permalänk
Medlem

Finns det kvitto på 980 ti ? Jag kan lägga ett bud om det finns

Permalänk
Medlem
Skrivet av bosteed:

4500:- för 980ti

noterat.

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av aceturbo:

Finns det kvitto på 980 ti ? Jag kan lägga ett bud om det finns

Detta är som sagt en vinst från en DH-tävling.
Med andra ord inget kvitto eftersom det inte finns ett inköp.

Däremot är kortet oöppnat som visas på bild, och det finns 5års garanti på kortet!

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Moderator
Testpilot

Är säljaren beredd att använda sig av säkra köpmetoder såsom Blocketpaketet?

Isf ger jag 4600:- för g-kortet.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Såg en bekant kommentera hennes inlägg på facebook.
Riktigt trevliga priser.

Fortfarande inplastat, isf kan jag ge 5000kr för grafikkortet.

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Är säljaren beredd att använda sig av säkra köpmetoder såsom Blocketpaketet?

Isf ger jag 4600:- för g-kortet.

Skrivet av Yojimbo:

Såg en bekant kommentera hennes inlägg på facebook.
Riktigt trevliga priser.

Kan ge 5000kr för grafikkortet.

Noterade bud.
Hon har fått högre bud innan vi gjorde denna annons skall meddelas.

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobikong:

Noterade bud.

Kan man möjligtvis få veta vad budet ligger på?

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk

5500:- plus frakt

Permalänk
Medlem

Jag drar mig tyvärr ur om priset övergår 5000kr då garantin inte gäller vid vinst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yojimbo:

Kan man möjligtvis få veta vad budet ligger på?

Skrivet av werter123456789:

5500:- plus frakt

Skrivet av Yojimbo:

Jag drar mig tyvärr ur om priset övergår 5000kr då garantin inte gäller vid vinst.

Hon har fått bud på över 6000kr.

& det finns garantibevis att tillgå som hon har.
EVGA lämnar garanti oavsett.

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av bobikong:

Noterade bud.

Jo 4600:- är ett riktigt skambud. Frågan återstår om säljaren är villig att ta betalt via säkra köpmetoder såsom Blocketpaketet?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobikong:

Hon har fått bud på över 6000kr.

& det finns garantibevis att tillgå som hon har.
EVGA lämnar garanti oavsett.

http://eu.evga.com/support/warranty/ -> under ämnet "Transferable Warranty (Secondary Owner)" så står det "Products sent as demo unit or given away as prize do not transfer warranty."

Så garantin gäller endast till henne, inte till den hon säljer produkten till vad jag fattar det som.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yojimbo:

http://eu.evga.com/support/warranty/ -> under ämnet "Transferable Warranty (Secondary Owner)" så står det "Products sent as demo unit or given away as prize do not transfer warranty."

Så garantin gäller endast till henne, inte till den hon säljer produkten till vad jag fattar det som.

Hon samtalade med en som arbetade där under eventet och denna person medgav att garantin skulle gälla.
Detta är ingen informationskälla jag tar på mig personligen, utan direkt från henne fick jag höra detta.

Lättast är väl att kanske maila alternativt slå en pling till EVGA vid osäkerhet.

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobikong:

Hon samtalade med en som arbetade där under eventet och denna person medgav att garantin skulle gälla.
Detta är ingen informationskälla jag tar på mig personligen, utan direkt från henne fick jag höra detta.

Lättast är väl att kanske maila alternativt slå en pling till EVGA vid osäkerhet.

Okej, det kan vara lite svårt att höra med allt skrik på DH men ja skicka ett mail till EVGA och prata med dom.
Jag menar inget illa, ville bara uppmärksamma er om vad jag läste på deras sida men jag hoppas att ni har rätt.

Hälsa grattis till vinsten

Visa signatur

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Yojimbo:

Okej, det kan vara lite svårt att höra med allt skrik på DH men ja skicka ett mail till EVGA och prata med dom.
Jag menar inget illa, ville bara uppmärksamma er om vad jag läste på deras sida men jag hoppas att ni har rätt.

Hälsa grattis till vinsten

Aldrig behövt kvittot på mina kort när jag reggat dom på webbsidan och haft EVGA kort i 7 år om inte mer.

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

OM du skickar mail till EVGA och printar bevis på att det faktiskt är garanti så ger jag ett bud på 6200kr+frakt om du kan skicka med blocketpaket. Mvh Rasmus.

Visa signatur

-> I7-4790K@4,6ghz & GTX 980TI@1430mhz AMP EXTREME <-

Permalänk
Medlem

@Rasmusen98:

Du skulle kunna skicka ett mail själv till EVGA, för att ta reda på saken i fråga

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk

6300 här kommer å möter i eskilstuna i morgon om det funkar
mvh jörgen

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Skrivet av bobikong:

@Rasmusen98:

Du skulle kunna skicka ett mail själv till EVGA, för att ta reda på saken i fråga

Tyvärr så är min engelska helt värdelös speciellt grammatiken. Så är nog inget roligt val hehe. Hoppar det hellre isåfall.
Vill helst vänta tills AMD släpper sina, skulle kunna bjuda 6400kr+frakt annars.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trex maffia:

mvh jörgen

Skrivet av Rasmusen98:

Tyvärr så är min engelska helt värdelös speciellt grammatiken. Så är nog inget roligt val hehe. Hoppar det hellre isåfall.
Vill helst vänta tills AMD släpper sina, skulle kunna bjuda 6400kr+frakt annars.

Noterade bud!

Jag skall meddela henne detta så återkommer jag så fort hon svarat mig!

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmusen98:

OM du skickar mail till EVGA och printar bevis på att det faktiskt är garanti så ger jag ett bud på 6200kr+frakt om du kan skicka med blocketpaket. Mvh Rasmus.

Skrivet av trex maffia:

mvh jörgen

Skrivet av Rasmusen98:

Hon har mottagit 6500kr på annat håll, och har accepterat detta bud.
Även headset såldes för 500kr.

Tack för visat intresse allihop!
MVH 890611

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Skrivet av bobikong:

Hon har mottagit 6500kr på annat håll, och har accepterat detta bud.
Även headset såldes för 500kr.

Tack för visat intresse allihop!
MVH 890611

Jäkligt kul att man inte fick buda mer då.. xD
Kunde gett lite mer, men för sent nu

Visa signatur