Permalänk
Medlem

Ludzees hörna

Byggde för drygt en månad sen min andra dator någonsin, och än så länge är jag väldigt nöjd med resultatet. Hade denna gången en budget på ca 10K, vilket ledde till att jag kunde köpa lite mer påkostade produkter. Något som jag upptäckte när den var klar var att i princip allt höll färgtemat svart/guld.

Skärmen är en Dell UltraSharp U2412M som jag haft i ca 2 år. Inget fancy, men jag är definitvt nöjd med den.

Komponenter:

• Fractal Define S med fönster

• Asus Z97-A

• Asus Radeon 290X DCII

• CM 212 Evo

• Intel 4670K

• Intel 840 Pro + 500 GB HDD

• EVGA SuperNOVA II 750W

• Corsair Vengance LP 8GB

Är medveten om att det inte är den mäktigaste hörnan på SweClockers - men den är fullt tillräcklig för mig! Uppskattar och svarar gärna på frågor, fler bilder går även att ordna om så önskas.

Besök galleriet här

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem

Helt okej, finns inget att klaga på. Bra kabeldragning också vilket är skönt att se.

Permalänk

stabilt! mycket stilrent med trådlös mus/tangentbord sen snyggt med hyllan och utmärkt placering utav högtalarna! @Ludzee:

Permalänk
Medlem
Skrivet av steelseriesFTW:

stabilt! mycket stilrent med trådlös mus/tangentbord sen snyggt med hyllan och utmärkt placering utav högtalarna! @Ludzee:

Tack så mycket! Är smått allergisk till synliga kablar och försöker därför att undvika det i den mån det går Trådlöst tangentbord och mus känns då ganska givet, även om de inte är några vassa gaming-produkter. Skulle det bli något nytt är det isf något i stil med Logitech MX Master.

Visa signatur

Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem

Snygg och stilrent hörna, gillar även Pennstället.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Snygg och stilrent hörna, gillar även Pennstället.

Tack! Återanvändning at its finest.

Visa signatur

Mobil Iphone 8 l