Noctua NH-D15 med 2011 Mounts Skänkes!

Permalänk
Medlem

Noctua NH-D15 med 2011 Mounts Skänkes!

Hej.

Jag skänker en Noctua NH-D15 med enbart mounts för 2011.
Jag är ganska säker på att det är allt som behövs för att kyla socket 2011.
Kylfläns, två original fläktar, backplate, 2st front mount plates med 8 skruvar, varav fyra skruvas på moderkortet, och fyra ovanpå. Sedan skruvar man ner kylflänset med 2 skruvar mot de två front plates. Allt som hänger med finns med på bilden så titta noga att ingenting saknas innan du hämtar den. Vad jag vet så är det allt som behövs.

Jag flyttar om två dagar så jag har inte tid att packa och posta. Däremot får du den helt gratis. Om det är fler som är intresserade får ni gärna motivera lite kort varför ni behöver den så kan jag besluta lite senare vem som kan få den. Den behöver hämtas upp senast imorgon (fredag 21 aug) för jag flyttar till Umeå på lördag morgon och tar inte med mig den. Den finns att hämta i Motala.

Tack på förhand
MVH
Alexander

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ASUS RIIIE | i7 970 @4.6GHz | DOMINATOR 1.92GHz CL8 6x2GB | GTX 970 STRIX | C300 SSD 64GBX2 | EVO 850 500GB | CORSAIR AX1200i | CORSAIR H100i | CORSAIR AIR 540 |

Permalänk
Medlem

Hade jättegärna tagit den men då jag bor i Stockholm blir det ju lite svårt om du ej har tid att skicka ..

Mvh

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

Wow vad du är generös! Hade gärna tagit den som en uppgradering till tjejens nuvarande Hyper 212 men precis som Samlooh så bor även jag i Stockholm Ställer mig i kö och betalar även gärna frakten för bjässen, om du får tid och lust att packa och skicka!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Administrativ avgift

Åker du förbi Örebro :)?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samlooh:

Hade jättegärna tagit den men då jag bor i Stockholm blir det ju lite svårt om du ej har tid att skicka ..

Mvh

Är väldigt ledsen men hinner inte.

Skrivet av Icte:

Wow vad du är generös! Hade gärna tagit den som en uppgradering till tjejens nuvarande Hyper 212 men precis som Samlooh så bor även jag i Stockholm Ställer mig i kö och betalar även gärna frakten för bjässen, om du får tid och lust att packa och skicka!

Är väldigt ledsen men hinner inte.

Skrivet av andra94:

Åker du förbi Örebro :)?

Jajemän, dock glider vi förbi i 160 på E18. Kan tyvärr inte stanna, det är en lång resa och måste få det avklarat snabbt.

Visa signatur

ASUS RIIIE | i7 970 @4.6GHz | DOMINATOR 1.92GHz CL8 6x2GB | GTX 970 STRIX | C300 SSD 64GBX2 | EVO 850 500GB | CORSAIR AX1200i | CORSAIR H100i | CORSAIR AIR 540 |

Permalänk
Medlem

noctua säljer förövrigt mounting brackets till denna separat om man kontaktar dom till andra cpu sockets!

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag kan ta om den finns kvar, skickar pm för mer info!

Permalänk
Entusiast

Herrejävlar vad generöst.

Bor i närheten och kan hämta den men å andra sidan är jag väl inte i direkt "behov" av den själv förutom att jag är blivande student (Precis som du? ) och allmän entusiast så till användning kommer den antingen i min dator om jag fixar ett nytt chassi eller till en behövande polare som behöver klocka

En sak är säker, du har absolut inte min tillåtelse att kasta den!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Om ingen tar den innan Umeå finns jag med som mottagare i björkarnas stad. Behövs för att kyla min 5820K eftersom min h70 håller på att ge upp. Och så kanske du möter nån annan glad student på universitet ;P

Permalänk
Medlem

Är som sagt väldigt intresserad (se mitt PM) och kan komma förbi när som helst imorgon eftermiddag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babak:

Hej,

Jag kan ta om den finns kvar, skickar pm för mer info!

Skrivet av Sisyfos:

Herrejävlar vad generöst.

Bor i närheten och kan hämta den men å andra sidan är jag väl inte i direkt "behov" av den själv förutom att jag är blivande student (Precis som du? ) och allmän entusiast så till användning kommer den antingen i min dator om jag fixar ett nytt chassi eller till en behövande polare som behöver klocka

En sak är säker, du har absolut inte min tillåtelse att kasta den!

Skrivet av JamSod:

Är som sagt väldigt intresserad (se mitt PM) och kan komma förbi när som helst imorgon eftermiddag.

Jag har då fått ett par PM varav vissa jag petat ut som inte föll under kategorin "upphämtning". Jag hade svårt att välja så jag gav er alla ett nummer och sen använde en randomizer för att få fram ett värde.

Värdena var:
1. MexxII
2. Babak
3. JamSod
4. Uzanar

Randomizern visade 1,3,2,4.

Så vinnaren är MexII, och du är välkommen att hämta upp den närsom imorgon. Se bara till att ringa någon timme i förväg så jag hinner åka in. Kom ihåg att dubbelkolla bilden så att ingenting saknas för det var länge sen jag mounta den på min väns CPU. Skickar ett PM till MexII för säkerhetsskull. Om jag inte hör något fram till imorgon lunchish kommer jag att kontakta nästa på listan (JamSod).

Tack för visat intresse och jag önskar jag kunde ge alla en men har bara en tyvärr. :/

Mvh
Alexander

Visa signatur

ASUS RIIIE | i7 970 @4.6GHz | DOMINATOR 1.92GHz CL8 6x2GB | GTX 970 STRIX | C300 SSD 64GBX2 | EVO 850 500GB | CORSAIR AX1200i | CORSAIR H100i | CORSAIR AIR 540 |