Permalänk

Asus RT-AC5300

Hej Asus

Skulle precis lägga en beställning på en RT-AC3200 när Asus RT-AC5300 dök upp på IFA..så den måste jag ha. Cool!
Har ni någon release datum i Sverige på den ännu?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mikegnorp:

Hej Asus

Skulle precis lägga en beställning på en RT-AC3200 när Asus RT-AC5300 dök upp på IFA..så den måste jag ha. Cool!
Har ni någon release datum i Sverige på den ännu?

Hej,

Förmodligen kommer det att dröja till Q1 2016.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av ASUS_Caroline:

Hej,

Good enough!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej,

Lånar tråden lite
Enl nordichardware så skulle den förhoppningsvis komma Q4 2015, är detta helt skrotet eller finns chansen att den kommer till Jul typ?

Citat:

Asus beräknar att RT-AC5300 kommer att släppas under det fjärde kvartalet i år. I nuläget finns inget pris för modellen men ett relativt högt pris är att vänta.

Undrar även om 5 Ghz problemen från AC87U är fixade?
Väldigt sugen på en Wave2 router.
Medans jag ändå håller på, du kan inte skvallra om vad priset kan tänkas landa på? 3500kr+?

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sushifrukt:

Lånar tråden lite
Enl nordichardware så skulle den förhoppningsvis komma Q4 2015, är detta helt skrotet eller finns chansen att den kommer till Jul typ?
Undrar även om 5 Ghz problemen från AC87U är fixade?
Väldigt sugen på en Wave2 router.
Medans jag ändå håller på, du kan inte skvallra om vad priset kan tänkas landa på? 3500kr+?

Till Norden är den beräknad att komma i början av 2016. Vi har tyvärr inga bekräftade prisuppgifter att delge ännu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Till Norden är den beräknad att komma i början av 2016. Vi har tyvärr inga bekräftade prisuppgifter att delge ännu.

Okej, bra att veta. Tack

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.