Permalänk
Medlem

Tog Grift 60 igår på HC i fyrmanna party.
iofs ingen större bedrift när man är healmonk men vi hade långt ifrån optimal grupp så jag är nöjd ändå

Trodde aldrig att jag skulle komma upp så pass högt

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Jag ser inte Swec s4 Communityt längre har du tagit bort mig från det eller är det för ingen är online nu?

Vinylen#2125

Du är med.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Tog Grift 60 igår på HC i fyrmanna party.
iofs ingen större bedrift när man är healmonk men vi hade långt ifrån optimal grupp så jag är nöjd ändå

Trodde aldrig att jag skulle komma upp så pass högt

Grymt bra jobbat ju!! Du ska vara stolt 😘

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelade säsong 4 i runt 2 veckor, sen var jag trött.
Spelet har blivit för lätt.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

Spelade säsong 4 i runt 2 veckor, sen var jag trött.
Spelet har blivit för lätt.

Vilka platser fick du på leaderboard?

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

Spelade säsong 4 i runt 2 veckor, sen var jag trött.
Spelet har blivit för lätt.

Skrivet av BergEr:

Vilka platser fick du på leaderboard?

Haha, spelet har blivit för lätt..
Spela på HC och försök komma upp på leaderboards. Då är inte spelet för lätt längre..

Håller med om att det är ganska simpelt att få bra gear. Men det som spelet går ut på är att köra svåra GRifts.

Undrar samma sak som BergHa. Om nu spelet är så lätt. Ligger du etta nu?
Kampanjen är lätt... Men det är så liten del av spelet.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av SunQ:

Tog Grift 60 igår på HC i fyrmanna party.
iofs ingen större bedrift när man är healmonk men vi hade långt ifrån optimal grupp så jag är nöjd ändå

Trodde aldrig att jag skulle komma upp så pass högt

Samma namn här som ingame? Tror fan jag var med i din grupp på grift 60!
2 wd's, en babbe och du?
Nickar Spoodle in-game!

Skickades från m.sweclockers.com

Stavning
Permalänk

Hej har en liten fråga.. har hur mycket tid nu när jag är arbetslös.. Skulle ni rekomendera detta spel till mej?? kommer jag fastna? vill det.. Men min dator klarar av det spelet va? allså inte högsta på allt förstås..
mvh/stefan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefanken:

Hej har en liten fråga.. har hur mycket tid nu när jag är arbetslös.. Skulle ni rekomendera detta spel till mej?? kommer jag fastna? vill det.. Men min dator klarar av det spelet va? allså inte högsta på allt förstås..
mvh/stefan

Svårt för oss andra att veta om du kommer fastna eller ej.. Gillar du denna typ av spel? Har du sett något D3 gameplay och tycker det verkar vara något för dig?
Jag skulle absolut rekommendera spelet, men så gillar jag denna typen av grindingspel, skulle även slå ett öga på Path of Exile som då dessutom är gratis.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Svårt för oss andra att veta om du kommer fastna eller ej.. Gillar du denna typ av spel? Har du sett något D3 gameplay och tycker det verkar vara något för dig?
Jag skulle absolut rekommendera spelet, men så gillar jag denna typen av grindingspel, skulle även slå ett öga på Path of Exile som då dessutom är gratis.

Jag gillade Diablo 1-2. Är det det typ samma styck ungefär. inte alltför grångligt.. Tack för tipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefanken:

Jag gillade Diablo 1-2. Är det det typ samma styck ungefär. inte alltför grångligt.. Tack för tipset

Så länge du inte förväntar dig en remake av D2 (som många verkade göra) så kommer du nog gilla D3.
Skulle väl tipsa om att du kikar in på http://www.twitch.tv/directory/game/Diablo%20III%3A%20Reaper%... och kollar på lite gameplay.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Haha, spelet har blivit för lätt..
Spela på HC och försök komma upp på leaderboards. Då är inte spelet för lätt längre..

Håller med om att det är ganska simpelt att få bra gear. Men det som spelet går ut på är att köra svåra GRifts.

Undrar samma sak som BergHa. Om nu spelet är så lätt. Ligger du etta nu?
Kampanjen är lätt... Men det är så liten del av spelet.

Ligger självklart inte etta, men har kört 61/62 grift på 2 manna, nu är du ju bara löjlig.
Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker, JAG tycker att spelet blivit för lätt.
Full gearad på några timmar, finns ingen morot längre i spelet, därför jag slutade.
Och lilla vännen, jag kör hc, och har kört hc sen innan seasons startade så knip igen.
Och går spelet ut på att enbart köra grifts så grattis för dig om du tycker att det är det bästa sen skivat bröd.
Det gör då inte jag.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

Ligger självklart inte etta, men har kört 61/62 grift på 2 manna, nu är du ju bara löjlig.
Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker, JAG tycker att spelet blivit för lätt.
Full gearad på några timmar, finns ingen morot längre i spelet, därför jag slutade.
Och lilla vännen, jag kör hc, och har kört hc sen innan seasons startade så knip igen.
Och går spelet ut på att enbart köra grifts så grattis för dig om du tycker att det är det bästa sen skivat bröd.
Det gör då inte jag.

Full gear i hc på några timmar?? Sluta trolla o spela cool.

Om du tröttnat eller inte gillar spelet så sluta spela, ljug inte en massa o tro du försöker inbilla oss andra massa skitsnack.

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

Ligger självklart inte etta, men har kört 61/62 grift på 2 manna, nu är du ju bara löjlig.
Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker, JAG tycker att spelet blivit för lätt.
Full gearad på några timmar, finns ingen morot längre i spelet, därför jag slutade.
Och lilla vännen, jag kör hc, och har kört hc sen innan seasons startade så knip igen.
Och går spelet ut på att enbart köra grifts så grattis för dig om du tycker att det är det bästa sen skivat bröd.
Det gör då inte jag.

Skrivet av Mogwaii:

Full gear i hc på några timmar?? Sluta trolla o spela cool.

Om du tröttnat eller inte gillar spelet så sluta spela, ljug inte en massa o tro du försöker inbilla oss andra massa skitsnack.

Full gear på några timmar?? isåfall får jag sluta spela SC och gå över till HC för jag är nästan Paragon 300 nu och har fortfarande inte full gear, långt ifrån, om jag då har århundradets otur med drops så är väl fullt möjligt men det tar ju åtminstone en par timmar att komma upp i lvl 70, så antingen har man väldigt låga krav på "full gear" eller så går det väldigt lätt i HC.

(inget påhopp på någon bara ett konstaterande)

Visa signatur

CPU: Intel i7 4790K / CPU-cooler: Corsair hydro H100i / PSU: Corsair AX860 / MB: Asus Z97-Deluxe / RAM: Corsair Dominator Platinum 1866 MHz 16 GB [White led] / GPU: MSI GTX 780 OC edition [Twin frozr Gaming] / Case: Corsair Obsidian 750d / BD-rom: Asus BW-16D1HT Blu-Ray Rewriter / SSD: Samsung 840evo 120 GB [os-disk] + 840evo 250 GB / HDD: WD red 4 TB & WD black 500 GB / Cables/fans: nzxt sleeved black & Corsair SP White led

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mogwaii:

Full gear i hc på några timmar?? Sluta trolla o spela cool.

Om du tröttnat eller inte gillar spelet så sluta spela, ljug inte en massa o tro du försöker inbilla oss andra massa skitsnack.

Är du dum på riktigt eller?
Vet inte hur du spelar, men det flesta håller nog med om att det är sjukt lätt att geara upp en char.
Så sluta snacka massa skit.
Inte mitt fel om du inte vet hur man gearar upp en gubbe, och inte mitt problem heller.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Skrivet av Maho:

Är du dum på riktigt eller?
Vet inte hur du spelar, men det flesta håller nog med om att det är sjukt lätt att geara upp en char.
Så sluta snacka massa skit.
Inte mitt fel om du inte vet hur man gearar upp en gubbe, och inte mitt problem heller.

Beror väl till viss del på hur pass bra gear man vill ha. Siktar man på full ancient med bra rolls krävs nog lite mer än ett par timmar om man inte har helt galen tur.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ölvestig:

Beror väl till viss del på hur pass bra gear man vill ha. Siktar man på full ancient med bra rolls krävs nog lite mer än ett par timmar om man inte har helt galen tur.

Skickades från m.sweclockers.com

Sa ju dock full gearad, sa ingen om ancient.
Spelet är fortfarande för lätt, och man har inte längre någon morot att jaga riktigt.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

"Och lilla vännen, jag kör hc"

Detta är ett forum för mogna människor, skulle uppskattas om du kunde skippa högstadiesnacket.

Jag bryr mig inte om du gillar d3 eller inte, jag gillar bara inte att se den här attityden i forumet.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ölvestig:

Samma namn här som ingame? Tror fan jag var med i din grupp på grift 60!
2 wd's, en babbe och du?
Nickar Spoodle in-game!

Japp! Det var jag!
Man behöver tyvärr en palmmunk för att kunna pusha högre.
Men nu har babben fått tag i gear för att köra HOTA så nu går det lite bättre också.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Maho:

Ligger självklart inte etta, men har kört 61/62 grift på 2 manna, nu är du ju bara löjlig.
Sen skiter jag fullständigt i vad du tycker, JAG tycker att spelet blivit för lätt.
Full gearad på några timmar, finns ingen morot längre i spelet, därför jag slutade.
Och lilla vännen, jag kör hc, och har kört hc sen innan seasons startade så knip igen.
Och går spelet ut på att enbart köra grifts så grattis för dig om du tycker att det är det bästa sen skivat bröd.
Det gör då inte jag.

"Lilla vännen" Älskar när någon droppar det

Självklart får man tycka som man vill. Men i första inlägget skrev du inte att du tycker det är för lätt. Du skrev bara att det är för lätt.
Det beror på vad man menar med för lätt.

Men då behöver man inte komma in i en tråd om spelet och dissa det... Gillar du inte spelet. Gå inte in i tråden..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

"Lilla vännen" Älskar när någon droppar det

Självklart får man tycka som man vill. Men i första inlägget skrev du inte att du tycker det är för lätt. Du skrev bara att det är för lätt.
Det beror på vad man menar med för lätt.

Men då behöver man inte komma in i en tråd om spelet och dissa det... Gillar du inte spelet. Gå inte in i tråden..

Trodde tråden handlade om diablo 3 , säsong 4.
Inte om hur bra det var?
Men du menar alltså att man får inte gå in i en tråd om ett spel och säga något negativt om spelet?
Bra att veta reglerna i fortsättningen.....
Ärligt?
Skriver jag att det är för lätt så är det självklart att jag menar att jag tycket det är för lätt, finns inget
att missuppfatta alls.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

@Maho
Lilla vännen, nu är det så att tråden faktiskt skapades för att man ska hitta likasinnade som spelar Diablo 3 säsong 4 så man slipper spela själv. Du har uppenbarligen inget intresse av att spela så jag förstår inte varför du kommenterar.

Var vänlig läs första inlägget i tråden u fkn pleb.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om det nu är så lätt varför kom han bara upp till 61-62? LMAO

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DOGE:

@Maho
Lilla vännen, nu är det så att tråden faktiskt skapades för att man ska hitta likasinnade som spelar Diablo 3 säsong 4 så man slipper spela själv. Du har uppenbarligen inget intresse av att spela så jag förstår inte varför du kommenterar.

Var vänlig läs första inlägget i tråden u fkn pleb.

Skickades från m.sweclockers.com

http://imgur.com/ZFwn2cB

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Kan man få en invite till Swec S4? Random är hopplöst..
Ignostic#2439

Har pressat monk ganska mycket denna säsongen, paragon 810. Hade vart kul att få ihop lite folk för speed/grifts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefanken:

Hej har en liten fråga.. har hur mycket tid nu när jag är arbetslös.. Skulle ni rekomendera detta spel till mej?? kommer jag fastna? vill det.. Men min dator klarar av det spelet va? allså inte högsta på allt förstås..
mvh/stefan

Jag är själv arbetslös atm. Jag gillar diablo som fan, har lagt runt 300 timmar på S4. Kan inte få nog haha.

Svårt att säga om du kommer fastna eller inte. Gillar du grindspel så kommer du sitta framför Diablo3 rätt så mycket Och ja din dator kommer klara av Diablo!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Börjar bli lite ledsen. Känns som min DH sprungit in i en stor jävla cementvägg. Är firemultishot speccad och tycker det är riktigt trögt. Klarar ju knappt t10 själv. Får hoppa runt så mycket att det är jätte ineffektivt. T8 går hyfsat iaf. Ser hur monks/barbs flyger fram med skit gear i pubs.

Finns det ingen annan möjlighet än att rerolla? Para ~500

Lite ledsen

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Börjar bli lite ledsen. Känns som min DH sprungit in i en stor jävla cementvägg. Är firemultishot speccad och tycker det är riktigt trögt. Klarar ju knappt t10 själv. Får hoppa runt så mycket att det är jätte ineffektivt. T8 går hyfsat iaf. Ser hur monks/barbs flyger fram med skit gear i pubs.

Finns det ingen annan möjlighet än att rerolla? Para ~500

Lite ledsen

Kan du länka din char? är lite nyfiken på hur din spec ser ut då jag har en DH med fire multishot/rocket turret som min ambition är T10 men inte kört den sen s4 började.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Börjar bli lite ledsen. Känns som min DH sprungit in i en stor jävla cementvägg. Är firemultishot speccad och tycker det är riktigt trögt. Klarar ju knappt t10 själv. Får hoppa runt så mycket att det är jätte ineffektivt. T8 går hyfsat iaf. Ser hur monks/barbs flyger fram med skit gear i pubs.

Finns det ingen annan möjlighet än att rerolla? Para ~500

Lite ledsen

Jag rerollade barb kring p500, var väl typ 500 på leaderboard då men så löjligt mkt sämre än barb/monk så jag tröttnade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av athle86:

Du har blivit addad till Swec s4 community

Lust att lägga till Felldin#2222 också?

Permalänk
Medlem

@Mackan32: Fixar det när jag kommer hem

Visa signatur

_______________________________
<Sömn filantrop>