DBrand: Carbon, Matte eller Läder?

Permalänk
Medlem

DBrand: Carbon, Matte eller Läder?

Har fått upp ögonen för dbrand och deras skins till telefoner. Valet står mellan Carbon, Matte eller Läder och då vill jag ha så bra grepp om telefonen som möjligt.

https://dbrand.com/

Har någon av er dbrand på er telefon? Hur upplever ni det? Ifall ni har prövat flera olika skins, vilket föredrar ni?

Visa signatur
Permalänk

Fått någon mer info om detta? Skulle också vara nyfiken

Permalänk
Medlem

Inte mycket till svar, men körde dbrand för länge sen och tyckte kvalitén var riktigt bra

Permalänk
Sötast

Jag använde dbrand's "Matte titanium" på min Nexus4

https://dbrand.com/shop/nexus-4

Skinnet är perfekt utskuret både för högtalare, kamera samt att de skurit ut alla bokstäverna i "Nexus" på mindre än millimeterprecision.

Bästa skinnet jag någonsin sett, och billiga är de också.

Dbrand är ett säkert kort.

Permalänk
Medlem

Jag har svart carbon till min Lg G4 som komplement till svart läder.
Den blev skit snygg med carbon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skFriberg:

Fått någon mer info om detta? Skulle också vara nyfiken

Japp! Fick hem carbonskalet för en vecka sedan. Visst ser det bra ut men vidare grepp får man inte. Skulle nog ha kört på läder eller matte istället!

Visa signatur
Permalänk

Har inte dbrand men på bilderna tycker jag att metal ser snyggast ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Brekker:

Japp! Fick hem carbonskalet för en vecka sedan. Visst ser det bra ut men vidare grepp får man inte. Skulle nog ha kört på läder eller matte istället!

Nja, läder och matt känns snarlika! Billig plast Skyddar mot repor iaf - därför jag har dom!

Permalänk
Medlem

Hade läder på min gamla iphone och jag gillade det skarpt

Permalänk
Medlem

Har white leather till min Honor 8, ja det ger ju mer grepp för Honor 8 är en av dom halaste glasmobiler som finns. Men "leather" är ju samma som alla dom andra, tunn plast, så man ska ju inte förvänta sig något speciellt grepp.

Men har man en EXTREMT hal mobila ala Honor8 så är det bättre än inget, nu kan jag iaf hålla i mobilen utan att den flyger ur min hand som en inoljad popeye.