OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

One plus 2 " invite
GL48-8CA4-193B-7D54

en till OP2
GLC3-BF3F-1DA9-13EC

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Hej,

Om någon har en invite till OnePlus X att skicka så skulle jag uppskatta det! Har skrivit upp mig på listan och postar invites när jag får

Permalänk
Medlem

Jag har också skrivit upp mig på listan så har någon en över så är jag grymt sugen

Edit: Till Oneplus X glömde jag nämna.

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad i OnePlus X invite. Om någon inte behöver det så tar jag gärna emot det
Har skrivit upp mig på listan.

Permalänk

Fick en invite igår och claimade den och tänkte beställa när jag kom hem från skolan idag. nu står det dock att alla OnePlusX är "Out of stock". FML, den går ut om ca 48 timmar.
Nån som vet hur lång tid det brukar ta tills dem är in stock igen?

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha OnePlus X invite!

Visa signatur

i7 4790k@4,7 ghz, 970 strix non oc 1400 core clock 8000 memory clock, ddr3 16 GB 1600mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av vallentiin:

Fick en invite igår och claimade den och tänkte beställa när jag kom hem från skolan idag. nu står det dock att alla OnePlusX är "Out of stock". FML, den går ut om ca 48 timmar.
Nån som vet hur lång tid det brukar ta tills dem är in stock igen?

https://oneplus.net/se/oneplus-x

Out of stock för mig med, men den är inställd på US antagligen. Testa den svenska som jag länkade ovan istället, då är den "In Stock" för mig. Min invite var tydligen bunden till min mail så jag fick lov att claima den själv. Är osäker på om jag ska köra ett impulsköp eller ej, har en OPO för tillfället.

Visa signatur

Jag har en dator, den duger väl.

Permalänk
Medlem

Om någon sitter på en oneplus X invite som inte är bunden till en mail så tar jag gärna en. Står på kö så klart men man vet ju aldrig hur lång tid det tar tyvärr.

Permalänk

Ger bort 2 one+2 invites (donation/byte motages tacksamt) här har ni dom :-), GLBA-EAE2-A846-4F4BB. GLBA-DFD0-CF68-3B2F (går ut klockan 11:00)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har fått en Oneplus X invite. Den är dock endast bunden till min mejl.
Edit: Insåg att det finns en OPT X tråd

Visa signatur

Fractal Design R6 - AMD 3700X - Lian Li Galahad 360 - Gigabyte X570 Elite
ASUS RTX3080 White - Corsair MP510 960GB - G.Skill 32GB 3600MHZ - Corsair RM 850W

Permalänk

Tackar och bugar @enoch85:

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

Intresserad av Oneplus X invite!

Permalänk
Medlem

Om jag signar för en oneplus från en icke svensk sida. är jag då garanterad att den går att köra med svenska menyer? Eller är det bara andra språk som stödjs?

Permalänk
Medlem

Expires in 00d 23h 53m 39s
GL05-A8B2-F3C1-EB52

Tror dock den är bunden

Visa signatur

Fractal Design R6 - AMD 3700X - Lian Li Galahad 360 - Gigabyte X570 Elite
ASUS RTX3080 White - Corsair MP510 960GB - G.Skill 32GB 3600MHZ - Corsair RM 850W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Väldigt intresserad av en Oneplus X invite. Har skrivit upp mig på listan.

Permalänk

Hej intresserad av one plus X invite har skrivit upp mig på listan.

Visa signatur

Asus P8Z77-PRO|Zotac 560 ti 448 cuda cores| i5 3570K | 4*4GB corsair vengance 1600mhz 8-8-8-24CL| Chassi coolermaster HAF|

Permalänk
Medlem

http://onepl.us/EU11-1B87-B8C8-E05E

Här är en Oneplus X invite. Hoppas den som får den blir nöjkd

http://onepl.us/EU11-1B87-B8C8-E05E

Permalänk
Permalänk

Även om en OPX är bunden till en email så finns det ett sätt att lösa det för att kunna ge bort den.

Först se till att att det inte finns ett konto hos one plus med den angivna adressen, kan vara så att ägaren i så fall först får ändra email adress på det kontot till en annan email.

1. Personen som skall få inviten gör ett konto på Oneplus.net, med givarens email adress (den mail som inviten är bunden till) och sitt eget password

2.När detta är gjort skickas en verifikations länk från Oneplus till emailen, där såklart den rättfärdige ägaren får klicka för att godkänna kontot.

3.Den som skall få gåvan loggar sedan in på sitt onepluskonto han nyss skapade med givarens adress, och väljer då att först CLAIMA inviten.

4. När inviten är "claimed", så kan man sedan inne på kontot ändra till sin egen email adress, då skickas såklart ett godkännande till den nya adressen som man själv kan fullfölja och se till att det blir ändrat.

OBS viktigt gör allting i en browser, och logga inte ut eller stäng fönster under processen, det kan i så fall leda till att det inte går att logga in.. hände till oss, men det var bara att stänga ner o börja om från #4, men allt i en o samma browser.

Fick min invite på detta sätt, samt gav bort en som var bunden till mig igår till en medlem här på forumet...så det fungerar garanterat.

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Vad jag läst på annat forum är att det INTE är svenska menyer och att Å.Ä:Ö inte går att använda i dessa.. Stämmer det?

Permalänk
Medlem

Jag har svenska menyer och kan använda åäö? Har väl inget med telefonen och göra utan hur du nu installerar Android

Permalänk
Medlem

Har 3 invites till OP2. Skriv endast om ni tänker köpa telefonen.

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem

Fick också precis en OP2 invite, men har nyss beställt en OPX. Säg till om någon är intresserad av den.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Finns i listan och är intresserad av X.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

GLC2-3BCE-C128-D624 @sOnicen

GLE9-6EB6-DDA1-AD97 @Troskel

PING!

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Även om en OPX är bunden till en email så finns det ett sätt att lösa det för att kunna ge bort den.

Först se till att att det inte finns ett konto hos one plus med den angivna adressen, kan vara så att ägaren i så fall först får ändra email adress på det kontot till en annan email.

1. Personen som skall få inviten gör ett konto på Oneplus.net, med givarens email adress (den mail som inviten är bunden till) och sitt eget password

2.När detta är gjort skickas en verifikations länk från Oneplus till emailen, där såklart den rättfärdige ägaren får klicka för att godkänna kontot.

3.Den som skall få gåvan loggar sedan in på sitt onepluskonto han nyss skapade med givarens adress, och väljer då att först CLAIMA inviten.

4. När inviten är "claimed", så kan man sedan inne på kontot ändra till sin egen email adress, då skickas såklart ett godkännande till den nya adressen som man själv kan fullfölja och se till att det blir ändrat.

OBS viktigt gör allting i en browser, och logga inte ut eller stäng fönster under processen, det kan i så fall leda till att det inte går att logga in.. hände till oss, men det var bara att stänga ner o börja om från #4, men allt i en o samma browser.

Fick min invite på detta sätt, samt gav bort en som var bunden till mig igår till en medlem här på forumet...så det fungerar garanterat.

Om någon skulle kunna tänka sig att göra detta så jag får en Oneplus X invite så swishar jag gärna en 50-lapp eller så

Permalänk
Medlem

Om någon har en OnePlus 2 invite så mottages denna gladeligen, kommer att köpa telefonen ganska omgående

Visa signatur

CASE: Fractal Design Define R4 H2O: Corsair H80i w/2x Gentle Typhoon @ 1850rpm
CPU: Intel Core i7 3770k @ 4,2GHz MOBO: MSI Z77A-GD65 ATX
GFX: MSI HD7950 TwinFrozr III SSD: Samsung SSD Basic 840 250GB
RAM: 2x4GB Corsair Dominator Platinum @ 1600MHz HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm
PSU: Fractal Design Newton R3 800W 80+ Platinum OS: Windows 7 Home Premium

Permalänk
Medlem

Jag har 3 st invites till OP2, skicka PM

Skickades från m.sweclockers.com