Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

Jag snickrar på jobbet och gjorde min första boo-boo. Skulle skruva genom tre lager tjockt med stålregel (överliggare x2 + regel) och slant med skruvhuvudet som skar upp tummen.

Bild i spoiler(blod)

Dold text

Skulle egentligen behövt få det sytt, men vem fan har tid? :3

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Mitt distansförhållande med drömtjejen håller på att falla isär. Mår så dåligt över detta så det är sjukt.

Snackat varje dag i 4-5 månader nu. Tills i söndags då jag blev lite arg för att hon iggade mig. Var lite otrevlig av mig, vilket jag sällan är. Hon läste mitt meddelande. Jag bad sedan om ursäkt i ett långt sms. Läst, men fick inget svar. Nu är hon utloggad från Kik och har inte hört något sedan i söndags innan jag sabbade allt.

Detta är en tjej som grät över att jag en dag berättade hur mycket hon betydde för mig. Hon trodde jag skulle säga "I love you", men jag vågade ej. Hon blev så ledsen över det så hon började gråta. Och nu är allt kaos, några veckor senare.

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Axxident:

Mitt distansförhållande med drömtjejen håller på att falla isär. Mår så dåligt över detta så det är sjukt.

Snackat varje dag i 4-5 månader nu. Tills i söndags då jag blev lite arg för att hon iggade mig. Var lite otrevlig av mig, vilket jag sällan är. Hon läste mitt meddelande. Jag bad sedan om ursäkt i ett långt sms. Läst, men fick inget svar. Nu är hon utloggad från Kik och har inte hört något sedan i söndags innan jag sabbade allt.

Detta är en tjej som grät över att jag en dag berättade hur mycket hon betydde för mig. Hon trodde jag skulle säga "I love you", men jag vågade ej. Hon blev så ledsen över det så hon började gråta. Och nu är allt kaos, några veckor senare.

Distansförhållanden är upplagda för hjärtesorg. Hade ihop det med en Amerikansk tjej innan jag träffade min nuvarande fru. Hade aldrig mått så dåligt som under den perioden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaffeMedKotlett:

Distansförhållanden är upplagda för hjärtesorg. Hade ihop det med en Amerikansk tjej innan jag träffade min nuvarande fru. Hade aldrig mått så dåligt som under den perioden.

http://s2.quickmeme.com/img/1a/1af33bbe837b9b1d65c9ac632afc856f90796618695ce6561dfb09387fefac18.jpg

Tack kompis. Visst är dom svåra, men jag ångrar inte en sekund att jag gjort detta. I värsta fall så har jag fått erfarenhet av det hela.
Dags att hoppa i säng nu och hoppas att hon smsar mig, bara för att imorgon vakna upp besviken över att jag inte fått något. Suck...

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Axxident:

Tack kompis. Visst är dom svåra, men jag ångrar inte en sekund att jag gjort detta. I värsta fall så har jag fått erfarenhet av det hela.
Dags att hoppa i säng nu och hoppas att hon smsar mig, bara för att imorgon vakna upp besviken över att jag inte fått något. Suck...

Know that feel bro! Varit i exakt samma sits.

Permalänk
Medlem

Har fått avliva min ena katt i veckan, pga en tids sjukdom... Kändes ju sådär.., men hellre det än att den lider iofs..

14 år som husses katt, som jämt skulle vara med och så fort jag kom hem var det liv i luckan.
Han kunde sova hela dagarna annars..

Nu måste jag hitta en kompis åt våran andra katt, som bara går omkring och jamar både dag och natt, då han letar efter sin bästa vän. Saknaden är stor, efter en katt med en stor personlighet..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Skrivet av DaBone:

Har fått avliva min ena katt i veckan, pga en tids sjukdom... Kändes ju sådär.., men hellre det än att den lider iofs..

14 år som husses katt, som jämt skulle vara med och så fort jag kom hem var det liv i luckan.
Han kunde sova hela dagarna annars..

Nu måste jag hitta en kompis åt våran andra katt, som bara går omkring och jamar både dag och natt, då han letar efter sin bästa vän. Saknaden är stor, efter en katt med en stor personlighet..

Ras & kön på den som är kvar, har du FB så finns det ju sidor just för omplacering av katter, lägg upp en sökes där. annars kolla något katthem ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Föredetting

Idag har jag slagits mot en Toyota Corolla med mitt knä. Mitt knä vann, med visst understöd från min vänstra bark buster (tog hand om sidospegeln) och vänster fotpinne (dörr).

Knät i fråga mår väl, ett par minimala skrapsår. Gick inte ens hål på byxorna. Det var visst tal om att stämma mig för skadorna "jag" åsamkat, poliserna tyckte mest att det var omöjligt att bevisa att någonting var mitt fel, trots (eller möjligen tack vare) dashcam.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Meantek:

Idag har jag slagits mot en Toyota Corolla med mitt knä. Mitt knä vann, med visst understöd från min vänstra bark buster (tog hand om sidospegeln) och vänster fotpinne (dörr).

http://i.imgur.com/1c34s5l.jpg

Knät i fråga mår väl, ett par minimala skrapsår. Gick inte ens hål på byxorna. Det var visst tal om att stämma mig för skadorna "jag" åsamkat, poliserna tyckte mest att det var omöjligt att bevisa att någonting var mitt fel, trots (eller möjligen tack vare) dashcam.

Kan du beskriva scenariot och vad som hände?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axxident:

Mitt distansförhållande med drömtjejen håller på att falla isär. Mår så dåligt över detta så det är sjukt.

Snackat varje dag i 4-5 månader nu. Tills i söndags då jag blev lite arg för att hon iggade mig. Var lite otrevlig av mig, vilket jag sällan är. Hon läste mitt meddelande. Jag bad sedan om ursäkt i ett långt sms. Läst, men fick inget svar. Nu är hon utloggad från Kik och har inte hört något sedan i söndags innan jag sabbade allt.

Detta är en tjej som grät över att jag en dag berättade hur mycket hon betydde för mig. Hon trodde jag skulle säga "I love you", men jag vågade ej. Hon blev så ledsen över det så hon började gråta. Och nu är allt kaos, några veckor senare.

Skrivet av KaffeMedKotlett:

Distansförhållanden är upplagda för hjärtesorg. Hade ihop det med en Amerikansk tjej innan jag träffade min nuvarande fru. Hade aldrig mått så dåligt som under den perioden.

http://s2.quickmeme.com/img/1a/1af33bbe837b9b1d65c9ac632afc856f90796618695ce6561dfb09387fefac18.jpg

Kan lösa sig också Min fru är från USA och vi var isär ett år först innan hon kom hit, och sedan ytterligare 7 månader i väntan på migrationsverkets process. Det är jävligt tungt emellanåt men vill man så kan det funka. Så det är inget som säger att ett förhållande är dömt på förhand bara för att det är på distans.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Shimonu:

Kan du beskriva scenariot och vad som hände?

Idiotiskt placerad infart mitt i en korsning - tanten i Corollan tyckte, något felaktigt, att hon skulle in där utan att blinka och att se sig om. Ungefär lika felaktigt var jag på väg att köra om henne på insidan på min motard. Väldigt 50/50, skulle jag säga.

Korsningen i fråga, infarten hon ville nyttja till höger: https://goo.gl/maps/QVJuBMgpoe22 - hon skulle till varje pris in på Costco, jag hade inte planerat ett besök just idag, just på väg till jobbet.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Kan lösa sig också Min fru är från USA och vi var isär ett år först innan hon kom hit, och sedan ytterligare 7 månader i väntan på migrationsverkets process. Det är jävligt tungt emellanåt men vill man så kan det funka. Så det är inget som säger att ett förhållande är dömt på förhand bara för att det är på distans.

Tjejen hörde av sig i natt. Hoppas kunna snacka med henne i helgen, men det verkar vara löst nu iaf. Är otroligt lättad över det.

Vi kommer dock behöva ta oss igenom 5 år av plugg på våra ställen där vi bor, om vi har några förhoppningar om att kunna hänga ihop. Jag är villig att ge det ett försök iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axxident:

Tjejen hörde av sig i natt. Hoppas kunna snacka med henne i helgen, men det verkar vara löst nu iaf. Är otroligt lättad över det.

Vi kommer dock behöva ta oss igenom 5 år av plugg på våra ställen där vi bor, om vi har några förhoppningar om att kunna hänga ihop. Jag är villig att ge det ett försök iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

5 år är lång tid, men det kommer funka om ni fortfarande känner lika starkt för varandra. Det finns ju liksom inget rationellt i ett långdistansförhållande så den biten har ju redan åkt ut genom fönstret. Och kan ni hålla ihop i 5 år på distans lär det ju definitivt vara värt det sen Lycka till.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Inaktiv

Det skapas alldeles alldeles för många "Vilken dator?", "Vilket grafikkort?", "Vilken uppgradering?", "Vilken processor?", "Hjälp med vilka delar till nytt bygge", "Hjälp med vilka delar till befintligt bygge", "Inköp av speldator" trådar här på Sweclockers med nästan identiska krav, hårdvara spel som ska spelas och dylikt.

Det blir för mycket av samma hela tiden och hela stället svämmar över.

Jag har full förståelse att man är sugen på att bygga och köpa nytt och vill göra en köpråds tråd med kundvagnar hit och dit men börja med att läsa de 10.000 andra trådarna och få tips och idéer där ifrån istället för att göra en 10.001 tråd.

Ni behöver ingen handhållning och har hjärnor precis som alla andra, ja en del iallafall och kan tänka själva och läsa om allt på återförsäljarnas hemsidor.

Detta gör mig sur, galen, trött och förbannad varje gång man kommer hit.

*Nu åker jag på stryk*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Fick veta att jag inte kommer få jobba kvar på mitt jobb efter sista November.
Fick ingen vettig orsak utan bara att min position kommer försvinna och att någon annan kommer göra det jobbet jag gör. Ny anställd då också som inte har en blekaste om vad det handlar om.

Trots hur mycket jag kämpat och offrat mig så jag nästan till och med gått in i väggen så belönas man med att få sparken.

Fick en p bot för att jag stod 7m ifrån en korsning och inte 10m igår.
1000kr plus att jag missade att det var städ dag på en gatan förra veckan så fick ytterligare 650kr då.

Tjejen jag dejtat berättade inatt också att hon bara vill vara vänner för hon är fortfarande kär i sitt ex. Allt har verkar som om att det gått bra och andra har förstått det som att vi haft förhållande med tanke på hur vi betett oss.

Fyfan, jag vet hur det är. Hände mig lite samma sak i januari i år. Lider med dig.

Det är inte förrän nu du fick veta att hon har kontakt med sitt ex? Folk är bra roliga ibland...
Välj någon annan, mannen. Slösa inte tid på sådana personer. Been there, done that.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Folk som tränger sig i köer kan fan dra åt helvete.

Även slöa människor finner jag irriterande.

Folk som är i vägen.

Folk som inte vet vad blinkers är.

Smack-tards som tar med en surfplatta på semestern och använder den som kamera.

Jag antar att jag i allmänhet ogillar människor.

Edit: tillägg & formulering.

Smack-tard: Kan för övrigt jämställas med kioskmongo. Eller i mer vardagliga termer kanske inte någon som vill illa men som man stör sig på för att de uppför sig på ett kraftigt irriterande sätt.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thorsama:

Folk som tränger sig i köer kan fan dra åt helvete.

Om kön leder till helvetet då?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av thorsama:

Folk som tränger sig i köer kan fan dra åt helvete.

Därför ska man se till att de inte har möjlighet att tränga sig in precis vid avfarten de ska av på.
Jag har vid ett flertal gånger satt stopp för detta i Göteborg och då har idioterna tutat på mig när det är dem som gjort fel och försöka tränga sig in där dem inte ska tränga sig in.

Då får dem helt enkelt ta och köra fel och ta det som en nyttig lärdom att lägga sig i rätt fil från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Om kön leder till helvetet då?

Haha ja vi alla är ju påväg dit, kan likväl få skiten avklarat ändå

Skrivet av anon183825:

Därför ska man se till att de inte har möjlighet att tränga sig in precis vid avfarten de ska av på.
Jag har vid ett flertal gånger satt stopp för detta i Göteborg och då har idioterna tutat på mig när det är dem som gjort fel och försöka tränga sig in där dem inte ska tränga sig in.

Då får dem helt enkelt ta och köra fel och ta det som en nyttig lärdom att lägga sig i rätt fil från början.

Nu kör jag inte så mycket bil och bor i en mindre stad, men det är inte nådigt vad många kör som idioter, småsaker som att backa ut på en huvudled och stanna upp trafik är ju oförlåtligt enligt mig.

Nu kom jag att tänka på kommunen med, fan de kan agera helt ofattbart ibland, javisst köp en julgransjävel för 900.000. Stadsplanerar som en 12-åring gör de med.

Jag syftade dock mest på köer i matbutiker, som jag för övrigt ogillar med, jag vill inte att det ska ta lång tid att handla, vem fan tycker det är kul att browsa matvaror... Har man kommit igenom kassan och gjort ett misstag får man ställa sig sist i kön igen, stå för sina egna misstag är väl inte för mycket begärt.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Inaktiv

@thorsama

Jag har varit med om äldre som både parkerat sin kundvagn vid kassan eller skyndat sig till kassan när dem ser andra gå mot den.

Ja det är inte lätt att vara pensionär idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon183825:

@thorsama

Jag har varit med om äldre som både parkerat sin kundvagn vid kassan eller skyndat sig till kassan när dem ser andra gå mot den.

Ja det är inte lätt att vara pensionär idag.

Jag har inget emot äldre, även fast jag kan irriteras av de så är det inte riktigt samma sak, de har ju en något acceptabel ursäkt för att vara slöa. Däremot ser jag fram mot dagen som man slipper handla mat i butik. Viss finns matkassar, men jag vill ha möjlighet att välja exakt det jag vill köpa, inte förhålla sig till mallar.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

@thorsama: Det finns ju redan, Mathem.se erbjuder en fullständig affär online med hemleverans. Jag har bara provat i kombination med matkasse och då ingår leveransavgift, men den kan nog inte vara så blodig annars ändå.

Visa signatur

Intel i5 4670K + Hyper 212 EVO
Gigabyte GA-Z87-HD3
Fractal Design Define S
Asus GTX1070 Dual

Permalänk
Medlem
Skrivet av thorsama:

Folk som tränger sig i köer kan fan dra åt helvete.

+1

I Hbg tycker folk de är så viktiga att de gärna stoppar flödet vid norra infartsleden, och inte nog med att de tränger sig in i kön, så gör de att inte en utan många andra får stå ett extra rödljus för att de inte pallar med ett enda. Hoppas ett speciellt helvete som är ett oändligt rödljus väntar dem...

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

5 år är lång tid, men det kommer funka om ni fortfarande känner lika starkt för varandra. Det finns ju liksom inget rationellt i ett långdistansförhållande så den biten har ju redan åkt ut genom fönstret. Och kan ni hålla ihop i 5 år på distans lär det ju definitivt vara värt det sen Lycka till.

Måste säga att det fetmarkerade gav mig ett gott skratt.

Men visst har du rätt. Trodde aldrig att jag skulle hamna i denna sitsen. Hade någon berättat om min framtid för 8 månader sedan hade jag skrattat åt den personen. Hoppas kunna ta ett utbytesår någonstans i närheten där hon håller till i USA, om vi fortfarande håller ihop då. Har ändå alltid velat söka mig till USA redan innan jag träffade henne.

Tack så mycket! Var skönt att kunna skriva av sig lite och få lite support från er här.

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axxident:

Måste säga att det fetmarkerade gav mig ett gott skratt.

Men visst har du rätt. Trodde aldrig att jag skulle hamna i denna sitsen. Hade någon berättat om min framtid för 8 månader sedan hade jag skrattat åt den personen. Hoppas kunna ta ett utbytesår någonstans i närheten där hon håller till i USA, om vi fortfarande håller ihop då. Har ändå alltid velat söka mig till USA redan innan jag träffade henne.

Tack så mycket! Var skönt att kunna skriva av sig lite och få lite support från er här.

Hoppas det går bra med det Det jobbiga för vår del har faktiskt varit personer runt omkring som haft en negativ inställning till det hela och nästan liksom förlöjligat och hållt på.. Kan inte vara "på riktigt" om det är på distans osv osv.. Men nu är det ingen som säger nå't

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Hoppas det går bra med det Det jobbiga för vår del har faktiskt varit personer runt omkring som haft en negativ inställning till det hela och nästan liksom förlöjligat och hållt på.. Kan inte vara "på riktigt" om det är på distans osv osv.. Men nu är det ingen som säger nå't

Det verkar som att anledningen till att hon hörde av sig häromkvällen inte var den jag hoppades på. Skickade ju ett sms till henne igår som svar. Läst men inget svar. Tänkte att hon var upptagen. Idag, 24h senare, skickar jag ett annat för att kolla om allt är okej med henne. Nu går inte längre mina meddelanden fram till det nya kontot heller.

Skriver på Snapchat. Där svarar hon. Hon säger att hon inte vet om vi någonsin kommer att prata med varandra igen. På frågan om hon fortfarande bryr sig om mig svarar hon "Does it really matter?"...

Skrev nu ett sista meddelande till henne där jag sa att jag inte tänker försöka jaga henne längre. Vill hon prata med mig någonsin igen så vet hon var jag finns. Skrev dessutom att jag gärna är en vän i framtiden, följt av "Goodbye".

Så nu är det slut. Är lite ledsen, men mest jävligt arg på henne, och dessutom på mig själv för att jag låtit henne behandla mig som hon gjort under den senaste månaden. Har lärt mig mycket om mig själv och förhållanden under denna tiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axxident:

Det verkar som att anledningen till att hon hörde av sig häromkvällen inte var den jag hoppades på. Skickade ju ett sms till henne igår som svar. Läst men inget svar. Tänkte att hon var upptagen. Idag, 24h senare, skickar jag ett annat för att kolla om allt är okej med henne. Nu går inte längre mina meddelanden fram till det nya kontot heller.

Skriver på Snapchat. Där svarar hon. Hon säger att hon inte vet om vi någonsin kommer att prata med varandra igen. På frågan om hon fortfarande bryr sig om mig svarar hon "Does it really matter?"...

Skrev nu ett sista meddelande till henne där jag sa att jag inte tänker försöka jaga henne längre. Vill hon prata med mig någonsin igen så vet hon var jag finns. Skrev dessutom att jag gärna är en vän i framtiden, följt av "Goodbye".

Så nu är det slut. Är lite ledsen, men mest jävligt arg på henne, och dessutom på mig själv för att jag låtit henne behandla mig som hon gjort under den senaste månaden. Har lärt mig mycket om mig själv och förhållanden under denna tiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Aj då Bra i alla fall att du kan se det som en nyttig erfarenhet. En av de jävliga grejerna med förhållanden som inte funkar är ju just själva "tillnyktringen" efteråt när man inser att man lagt massa energi och emotionellt engagemang på något som i slutändan inte betydde något. Men det går över.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

@Bazzie:

Det här får ta och undersökas!

EDIT: Levereras dessvärre inte till min adress.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

fan galen idag.

var på arbetsinterjuv, magkänslan sa att det går vägen.
Så jag står fast vid den känslan.

Nu bara vänta samtal imorgon alt måndag om det blir ett ja eller nej.
Tacksam iaf att man fick komma och visa sig, bara det är fan svårt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Förbannad... varför sätter butikerna black friday rean fredag 00.00
Är det inte meningen att man ska få ta del av rean om man har jobb? :/
Hade vart bättre om den startade 20.00 eller 21.00 då de flesta har hunnit hem.

Skickades från m.sweclockers.com