Permalänk
Medlem

Qpad MK-85

Tja!

Jag har precis beställt ett Qpad MK-85 tangentbord och jag såg att det finns hörlursuttag där bak, vad är de till för? varför ska man stoppa in sina hörlurar där, förstår inte riktigt.
Mvh Max

Permalänk
Medlem

@maxbylin: Tex om du har hörlurar headset som inte har så lång sladd så kan det va bra. Dock så var/är min mickutgång på min mk85 halvdålig så jag fick ett störande ljud då. Var så i början med mitt headset jag har och har inte använt den porten sen dess.

Permalänk
Medlem

Finns hörlur och mic ingång på baksidan.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

@Oliver91: Ja det sa han?

Permalänk
Medlem

Det är en pass-through där du kopplar in en 3.5mm i datorn och sen får ut det bakom tangentbordet. För övrigt så har jag samma problem som @Limpo med mitt MK-85 att mikrofonutgången är skräp. Tangentbordet är annars skitgrymt och grattis till ett bra köp!

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

Det är en pass-through där du kopplar in en 3.5mm i datorn och sen får ut det bakom tangentbordet. För övrigt så har jag samma problem som @Limpo med mitt MK-85 att mikrofonutgången är skräp. Tangentbordet är annars skitgrymt och grattis till ett bra köp!

hade också samma problem på mitt qpad mk-85 men bytte ut det nu i år efter 4 års tjänst

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Ok, bra att jag gjort ett bra köp då! Men vad har den för mening?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Med hörlursuttag där bak

Skickades från m.sweclockers.com