Ny lur. (gärna rätt fin)

Permalänk
Medlem

Ny lur. (gärna rätt fin)

Hejsan allesammans.
Tiden börjar bli kort. Inom en månad ska jag välja en ny lur som ska användas i vardagen då mitt bindesabonemang tar slut om en månad.

Har nu Iphone 4s
Den är väll ok men nya är ju finare då denna är rätt tråkig efter två år +

Budgeten ligger till så här.
Kan inte direkt priser men är inte på 199-350kr i månaden med ett schyst abonemang.
surfen används mycket. har 3gig nu vill gärna inte gå när. Men behöver inte jätte mer. Sen 100kr har jag över till ring och sms
3gig surf
ring sms 100kr
tot 199kr månad.
Har jag nu.

Luren som jag letar efter vill gärna ha en större skärm.
Tunnare
Mindre kanter och inte den klumpigheten.
Ny feeling

Inga strikta märken men heller mig gärna till stora kvalitets.
Kom gärna med tips och varför.

Permalänk
Medlem

Nexus 5x/6p säger jag, bra telefoner och ett rent stock android utan extra skräp

Visa signatur

Thermaltake W100 | 7800X3D | Asrock X670E Steel Legend | 64GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000 CL30 | RTX 4090FE

Permalänk
Medlem

Jag kör Nexus 6P sedan i fredags och är sjukt nöjd. Rekommenderas varmt.

Har kört nästan alla Nexus telefoner sedan Nexus One, Nexus 6P är verkligen den som tar priset i byggkvalitet och utförande.

En motsvarande iPhone kostar mer än vad den smakar.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

LG G3 kostar nu ett par hundralappar under 3000 och har äntligen uppdaterats till Marshmallow (Android 6)

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Medlem

För er som undrar blev den en samsung s6 edge med tele2 grymma rea. Mellandags rea i priset för telefonen + en harman högtalare. Vilket kap.
Telefonen i sig presterar mycket bättre än en iphone 6s. Mycket nöjd½!

Permalänk
Avstängd

Oneplus x ser ju riktigt bra ut och kostar 2,5k
Sen fixar du ett vimla abonnemang till det, 60 samtal och 600 sms och 3gb surf kostar dig 45kr i 3 månader och sen 90kr
eller fria samtal och 3gb surf blir 70kr i 3 månader och sen 140kr.
Skicka ett PM om du vill ha en invite länk, men den får du halva priset i 3 månader, +20GB data och 10kr rabatt.

Edit: oops missade sista posten att du redan köpt en :9

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

Samsung Galaxy S6 Edge plus super stor skärm med super processor som klarar
av att spela krävande spel på ett sätt som ingen annan mobil kan matcha.