Permalänk
Medlem

En bra Webcam för ungefär 300kr~? Tips

Hej, det är så att jag nu behöver köpa en Webcam, pga intervju.

Min budget ligger på 300kr~

Innan jag väljer första bästa för priset, är det någon som har erfarenhet eller kan rekomendera en kamera för det priset?
Med vänliga hälsningar
Quiki

Permalänk

Kanske du kan använda din mobiltelefon som webcam? Finns ju appar för det om man vill koppla till datorn också. Asså om du ska använda den bara en gång.

Sen om du vill köpa det så är det istortsett att köpa vilken webcam som helst som är 720p i upplösning eller högre. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=633376 Den här webbkameran hade bra betyg på prisjakt och var under 300 men det finns många fler.

Permalänk

Har själv den webbkameran som Krapster länka och den är väldigt bra för sitt pris. Funkar kanon bra har haft min sen 2012 och den funkar än. Kan ju dock finnas bättre alternativ den har ju ändå ett par år på nacken.

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Skrivet av warmerspy:

Har själv den webbkameran som Krapster länka och den är väldigt bra för sitt pris. Funkar kanon bra har haft min sen 2012 och den funkar än. Kan ju dock finnas bättre alternativ den har ju ändå ett par år på nacken.

Ansluter mig till dig, samma webcam och samma tycke (=

Visa signatur

ASUS STRIX B450-F, AMD Ryzen 5 2600, Asus Radeon RX Vega 56 Strix, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz, Corsair RM750x, Fractal Design Meshify C