Permalänk
Medlem

the crew eller nfs

köpte igår the crew, men ett helt okej spel, men känner inte att jag vill betala lika mycket som spelet kostade för att få tillgång till alla bilar, online-läge osv. vad tycker ni om need for speed? vilket är bäst? har läst lite om ett UG3, vad säger ni? jag gillade verkligen UG2

Permalänk
Medlem

Är själv väldigt nljd med the crew. har dock inte köpt till den nya dlcen, men den ser väldigt lovande ut. Skolla säga att mycket ''content'' för det du betalar med dlcen antagligen

Permalänk
Hedersmedlem

Du behöver inte betala för onlineläget i The Crew... Det finns inget som heter Underground 3, det nya NFS:et släpps inte till PC förrän om en månad och det är inte ett nytt Underground.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saizz:

Är själv väldigt nljd med the crew. har dock inte köpt till den nya dlcen, men den ser väldigt lovande ut. Skolla säga att mycket ''content'' för det du betalar med dlcen antagligen

well, jag var väldigt nöjd med the crew som spel (hittills iaf), men känns som att jag bara har en demo, då det är mycket som saknas. och att betala lika mycket igen för att få det känns sådär.

Skrivet av Andreaz1:

Du behöver inte betala för onlineläget i The Crew... Det finns inget som heter Underground 3, det nya NFS:et släpps inte till PC förrän om en månad och det är inte ett nytt Underground.

det är till ps4, och jag vet att det inte heter UG3, men du förstår nog vad jag menar med det. och det där hjälpte mig ingenting!

för/nackdelar?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av hye:

men du förstår nog vad jag menar med det.

Jag förstår vad du menar men du förstår inte vad jag menar. Det låter som att du förväntar dig ett nytt Underground och det kommer du inte att få med det nya NFS:et.

Skrivet av hye:

och det där hjälpte mig ingenting!

Så vad vill du ha hjälp med? Du köpte The Crew och du gillar det inte. Vad är alternativet? Att du köper NFS och provar det istället eller tittar efter gameplay på Youtube och försöker bilda en uppfattning på det sättet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

Jag förstår vad du menar men du förstår inte vad jag menar. Det låter som att du förväntar dig ett nytt Underground och det kommer du inte att få med det nya NFS:et.
Så vad vill du ha hjälp med? Du köpte The Crew och du gillar det inte. Vad är alternativet? Att du köper NFS och provar det istället eller tittar efter gameplay på Youtube och försöker bilda en uppfattning på det sättet.

självklart, men både personliga åsikter & gameplay är givetvis intressanta för att bilda sig en uppfattning. du gillar uppenbarligen inte spelet, vad är det du inte gillar?