Asus GTX 970-Far Cry Redeem problem.

Permalänk
Medlem

Asus GTX 970-Far Cry Redeem problem.

Goddag!

Köpt mig ett ett GTX 970 och försöker aktivera Far Cry primal på Asus Savage at heart kampanjen.
Men jag får det inte att fungera i första steget. Fler än jag som har problem. Får "No record of redemption. Please redeem again. "

Visa signatur

MSI Z170A Gaming Pro, i7 6700k, 16GB DDR4, GeForce GTX 670, A-DATA SSD 128GB, Corsair SSD 120GB, 2X 2TB Caviar Green SATA II, Corsair HX 750W 80+, Corsair Graphite 600T.

Permalänk
Skrivet av Beren79:

Goddag!

Köpt mig ett ett GTX 970 och försöker aktivera Far Cry primal på Asus Savage at heart kampanjen.
Men jag får det inte att fungera i första steget. Fler än jag som har problem. Får "No record of redemption. Please redeem again. "

Har du testat att skriva in den inne på uplay eller på geforce experience?
Har för mig att man kunde göra det på båda ställena. Är lite osäker nu så ignorera detta inlägg, har precis vaknat

Visa signatur

Lite härlig psy trance?
https://youtu.be/5vHuLa-AC9Y

Permalänk
Medlem

Hade problem med min kod med, fick min kod av rog_forum@asus.com.

I mailet vill dom ha

(1) Your country/region of residence
(2) Your product serial number
(3) Your product PPID
(4) Your valid receipt with clear show of date of purchase. Please upload your invoice to any cloud space (for example Dropbox, WeTransfer, ASUS Webstorage) and provide a download URL.

Visa signatur

CPU: 1700x Kylning: Custom loop CPU MB: Asus Prime B350M-A GPU: EVGA 1080 Ti SC Black RAM: 16GB av något SSD: Samsung 850 EVO 500GB Samsung 840 EVO 250GB + EVO 850 500GBPSU: Bitfenix M750 Chassi: Fractal Design Mini C OS: Windows 10 64-bit Skärm: Acer X34A

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av Beren79:

Goddag!

Skrivet av kotten84:

Hade problem med min kod med, fick min kod av rog_forum@asus.com.

I mailet vill dom ha

(1) Your country/region of residence
(2) Your product serial number
(3) Your product PPID
(4) Your valid receipt with clear show of date of purchase. Please upload your invoice to any cloud space (for example Dropbox, WeTransfer, ASUS Webstorage) and provide a download URL.

Som kotten84 skriver så maila ROG_forum [at] asus.com med infon han anger ovan.

Hela kampanjen har varit extremt populär, redan efter 5 dagar fick vi beställa nya koder från Ubisoft. Populariten är ca 5 gånger större än vi hade räknat med.

Vi har uppdaterat till en helt manuell process nu när trycket på kampanjen har minskat. Tyvärr innebär det också att det är 24-48h väntetid på att få sin kod.

Beklagar till alla som har haft problem att få sin kod automatiskt innan och behöver vänta nu. Det är första gången vi gör en världsomfattande bundling med ett populärt AAA-spel och vi har lärt oss mycket.