Kryssningsofferter säljs pga date :)

Permalänk
Medlem

Kryssningsofferter säljs pga date :)

Hej Swecs, ja som titeln säger, nu får man verkligen satsa annan typ av hård och mjukvara

Ska ta min date på en enkel kryssning, så tänkte sälja av lite diverse, först till kvarn, inga bud , fast pris

Nr 1: Har en bra tygkasse full med spel och DVD-filmer för 150 kr ( se tidigare gammal annons, Mystery Bag ) Hämtas gärna upp lokalt hos mig Sollentuna, annars så möts vi upp centralt i Stockholm, eller du står för frakt.

Och lite kryssningsdeals nedan, 100 kr st:

Nr: 2 Tallink Silja: Båtresa upp till en A hytt för 1-4 personer, avresa sön-ons. Giltig till 13/4
Reser till Tallinn, Riga, Helsingfors eller Åbo. Start från Stockholm, dock ej högsäsong ( 11.6 till 8.8 ) ( Kupong verkar ej behövas lämnas in då det ej står men tar ej ansvar för det, kan skickas mot fraktkostnad. )

Nr 3: 2 st Viking Line ( måste skickas mot fraktkostnad då kupong lämnas in vid incheckning, men kommer med en hel broschyr som har fler offerter, taxfree mm ) :

Viking nr 1 : Fri dagskryssning från Kapellskär med gratis anslutningsbuss från/till flera hämtplatser.
Gällar alla dagar till den 30/4 för 1-4 personer, Rosella fartyg verkar det vara.

Viking nr 2: Fri dagskryssning från Kapellskär med gratis anslutningsbuss från/till flera hämtplatser.
Gällar alla dagar till den 31/5 för 1-4 personer, Rosella fartyg verkar det vara.

Nr 4: Har från Vikingline även 4 st kuponger som ger 50 % rabatt på dagens pris, så tolkar som precis det man betalar för ( kan vara hytt + måltid, kan vara bara hytt ).

Gäller resa Helsingfors-Stockholm, Stockholm-Tallin (eller minikryss från Helsingfors), en till från Helsingfors, och sista gäller Helsingfors-Tallin-Helsingfors. Samma som andra, 100 kr st.

En köp ger dig även en 50 krs rabattkod från Conrad ( fick för knappt några veckor sedan och giltighet en månad ), har max 4, Köp alla kryssningar och jag står för frakten, köp allt och få extra CDON Kod.

Nr 5: Har ett steam presentkort på 20 USD som nu är värderat cirka 163 kr, tar gärna 100 kr för det + ger även CDON kod, så du får mer i värde. Just nu, varje krona in räknas

För svar, , tveka inte att att fråga ! Har Paypal/SEB. Betala först, kod efteråt , och säljer bara till SweC medlemar ( dvs inga okända via PM ) .

Skriv i kommentarfältet så tar jag det vidare via PM så vet folk vad som är taget, tack.
Hoppas få minst första såld inom några dagar, tackar i förhand så mycket, uppskattas stort

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Är detta på riktigt? Du säljer kryssningar/koder som kryssningsbolagen normalt sett kastar efter en under lågsäsonger?

Permalänk
Medlem

@Stuart Brown:

Personliga koder som man får som medlem/ efter att ha kryssat tidigare, inte vanliga generiska om det är det du undrar.

Så ja, på riktigt, väldigt bra koder, bara Tallink är värd över 500 kr. Tack för positivt intresse...

Permalänk
Medlem

Den största kostnaden med kryssningar är maten. De flesta färjor ger ut gratis biljetter/hytter för att de tjänar mer på maten + att man garanterat köper maten när man åker med dem.

En kasse med spel och dvd för 150 kronor? Låter mer som något jag skulle hitta på loppis. Men men lyckat till med att sälja grejerna.

Permalänk
Livsnjutare 😎

75kr för Steam presentkortet

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Ger gärna 100kr för Steam presentkortet

Permalänk
Medlem

@Teicaus:

Det stämmer ibland, vissa kryssningar har snorbillig mat och dyra rum för två pers, och kan inte liksom dela rum med två andra med henne.... därav är bland annat Viking och Tallink Silja inte aktuellt, annars hade jag använt dessa, av flera anledningar.

Det stämmer att generella offerter brukar ges ut gratis, dessa är inte generella utan personliga med BÄTTRE erbjudanden, hade det varit generella så självklart hade hellre gett bort dem då jag/ni vet att detta ges ut, har fått en del från Swecs här och har inget emot att ge tillbaka, vad jag har emot är folk som försöker argumentera att X är fel när sedan majoriteten gör det själva ( spel vouchers, OEM nycklar, you name it... ), och när vissa försöker betala 50 kr för något värt över 500 kr, seriöst...

En tygkasse, då det är riktigt många grejer som då blir tungt, vissa nya och vissa moderna grejer, så innan du dissar det som en loppiskasse, kanske ställ dig tanken istället vad som kan finnas i och vad dem pengarna går till. Glömt det ? Se rubrik.

Tack för din åsikt.

Permalänk

Kan köpa kassen

Permalänk
Medlem

Steamkort samt spelkasse tillfälligt uppbokade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

@Stuart Brown:

Personliga koder som man får som medlem/ efter att ha kryssat tidigare, inte vanliga generiska om det är det du undrar.

Så ja, på riktigt, väldigt bra koder, bara Tallink är värd över 500 kr. Tack för positivt intresse...

Tycker du är klockren!
Få som kämpar så hårt för att erbjuda damen en resa.

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Lycka till på dejten!

Permalänk
Medlem

Spelkasse såld !

Permalänk

@Gunior: jag tar steam kod för 150 kr beroende på vad de va för cdon rabatt kod, bor i sollentuna, kanske tar kassen me

Visa signatur

nVidia Titan X (Pascal), Intel i9 9900K, 32 GB DDR4@3200 MHZ, Samsung 970 EVO 1TB, Asus Maximus Gene XI.

Acer Predator X34, Logitech G900, G513, G13, G933.
Creative GigaWorks S750 - 7.1 högtalare

Permalänk
Medlem

@Alexi Estada:

Tyvärr är kassan såld och även steampresentkort.

Permalänk

@Gunior: Har du något cdon kod då? Kvar?

Vilket/vilka belopp?

Visa signatur

nVidia Titan X (Pascal), Intel i9 9900K, 32 GB DDR4@3200 MHZ, Samsung 970 EVO 1TB, Asus Maximus Gene XI.

Acer Predator X34, Logitech G900, G513, G13, G933.
Creative GigaWorks S750 - 7.1 högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexi Estada:

@Gunior: Har du något cdon kod då? Kvar?

Vilket/vilka belopp?

Främst Conrad koder. Har andra ( 50-100 kr koder CDON ) men sparas för framtiden pga längre tid tills dem går ut ( och inför mer snabbförsäljning som mervärde ) då jag annars om säljer separat får inte lika mycket för dem. Så finns intresse för koder av mer värde, får du PMa så kan vi se vad som är aktuellt.