Bilder på ditt senaste inköp (2016)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

Tävlar du med pistolen ?

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

@bAkewelle:

Nej. Mest för skoj om inte airsoft räknas som tävla:)

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

Ber först av allt så hemskt mycket om ursäkt för att fick bli en skärmdump.

Men jag har inte så mycket annat väl då man köper något via elektroniskt.
Eller,..visst..jag skulle ju kunna skriva ut beställningen för att sen ta ett foto på det. Det har jag visserligen gjort tidigare.

Men,... nä ni får ta det för vad det är för den här gången.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Min första anime-staty.

Min första figma.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

@ficklampa

Vilken serie kommer den översta ifrån?

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Om jag får vara lite fräck och fråga. Ni som samlar på knivar. Hur många av dom är det som ni faktisk använder?

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Behövde ett 4G modem, o det är så mycket billigare på eBay
[/url]

Pra krejjer.. köpte oxå en 4g-royter från ryssland

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Kände att det var dags att testa 2560*1444. Lär nog ta lite tid att vänja sig med en större skärmyta även om man ofta kört laptop+skärm på jobbet. Den har fått hyggliga recensioner bland annat här på sajten, hoppas det håller i sig. Det som oftast fått negativt i omdömet är touchknapparna och stativet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lumpjaw:

Kände att det var dags att testa 2560*1444. Lär nog ta lite tid att vänja sig med en större skärmyta även om man ofta kört laptop+skärm på jobbet. Den har fått hyggliga recensioner bland annat här på sajten, hoppas det håller i sig. Det som oftast fått negativt i omdömet är touchknapparna och stativet.

http://i1069.photobucket.com/albums/u472/Lumpjaw/Annat/skarm_zpshumsxday.jpg

Är det gooseneck park på bilden?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Är det gooseneck park på bilden?

Jadu, det verkar inte bättre än att det är Gooseneck Park som Philips har valt som bild

Permalänk
Medlem

Kinakniv och kinapenna från aliexpress. Känns förvånansvärt rejäla båda två.

Skrivet av Laars:

Om jag får vara lite fräck och fråga. Ni som samlar på knivar. Hur många av dom är det som ni faktisk använder?

Jag vet inte om frågan var ställd till mig men jag har postat några knivar så jag tar åt mig lite av den ändå om det är okej.

De större knivarna jag köpt används när jag är ute i skogen till allt möjligt som man behöver en kniv till då.
Alla fällknivar och liknande är oftast dyra brev och paketöppnare en del av dem används ibland på jobbet även om det då också är mest paketöppning.

Men som en liten motfråga. Hur många frimärkssamlare använder sina frimärken? Folk samlar på allt möjligt. En del samlar på knivar en del på porslinsugglor vissa samlar på tomma ölburkar eller kapsyler. Allt är lika vansinnigt.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Skrivet av liorcifer:

Kinakniv och kinapenna från aliexpress. Känns förvånansvärt rejäla båda två.

http://i.imgur.com/SCeMEnE.jpg?1

Jag vet inte om frågan var ställd till mig men jag har postat några knivar så jag tar åt mig lite av den ändå om det är okej.

De större knivarna jag köpt används när jag är ute i skogen till allt möjligt som man behöver en kniv till då.
Alla fällknivar och liknande är oftast dyra brev och paketöppnare en del av dem används ibland på jobbet även om det då också är mest paketöppning.

Men som en liten motfråga. Hur många frimärkssamlare använder sina frimärken? Folk samlar på allt möjligt. En del samlar på knivar en del på porslinsugglor vissa samlar på tomma ölburkar eller kapsyler. Allt är lika vansinnigt.

Jo visst är det väl så antar jag. "The beauty is in the eyes of the beholder". Jag samlar lite grann på retro spel så jag har ju också en grejj. Man har väl något intresse inom jakt/fiske/skogsliv(eller CS^^) kanske.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

vart köpte du den?

Permalänk
Medlem

Blev lite sugen på att bygga nytt...

Lägga sakerna på hyllan och invänta Pascal nudå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

@ficklampa

Vilken serie kommer den översta ifrån?

Det är Mirai Kamiki från Gundam Build Fighters (Try).

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Nya fiskeprylar

Okuma rtx 7 fot 7-22gram . Rulle : Okuma Ceymar c-25 samt 0.15 fireline

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Skrivet av liorcifer:

Kinakniv och kinapenna från aliexpress. Känns förvånansvärt rejäla båda två.

http://i.imgur.com/SCeMEnE.jpg?1

Jag vet inte om frågan var ställd till mig men jag har postat några knivar så jag tar åt mig lite av den ändå om det är okej.

De större knivarna jag köpt används när jag är ute i skogen till allt möjligt som man behöver en kniv till då.
Alla fällknivar och liknande är oftast dyra brev och paketöppnare en del av dem används ibland på jobbet även om det då också är mest paketöppning.

Men som en liten motfråga. Hur många frimärkssamlare använder sina frimärken? Folk samlar på allt möjligt. En del samlar på knivar en del på porslinsugglor vissa samlar på tomma ölburkar eller kapsyler. Allt är lika vansinnigt.

länka gärna "kinapennan"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tacomix:

vart köpte du den?

Jag köpte den från Anovos som är det företag som har licensen att tillverka de officiella First Order Stormtrooper-hjälmarna.

Permalänk
Medlem

Corsair Void Wireless Dolby 7.1 RGB

Beställde i söndags-kväll ett headset och minneskort från Komplett som jag fick idag.
Det blev ett Corsair Void Wireless Dolby 7.1 RGB i vitt och ett Samsung Evo 16GB Class 10 (micro-SD).
Än så länge så är jag rätt så nöjd, hyfsat skönt headset.
kanske lite tungt att ha på huvudet men dumt att göra en bedömning redan nu, men dom är rätt så sköna och sitter bra på huvudet.
Hade/har innan Steelseries Siberia V2 7.1(virtuellt) och har inga problem att ha på mig dessa. Förvisso ser man rätt så dum ut när man kollar sig i spegeln, då dessa är rätt så stora/alternativt jag som har litet huvud.
Något annat jag tänker på är att mikrofon-bommen inte har auto-mute funktion, vilket är rätt så tråkigt. Vet inte om det finns rent fysiskt eller om det är borttaget i programvaran..

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Blev mer fiskeprylar

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorham:

Running Wild.....stenhårt!

you called upon me?!

OT:
Blev ett hus.
170kvm
1977
Carport
Garage 70kvm
Uterum
m.m.

Köpte även ett Sega 16bit inkl. 2 handkontroller och 10 spel för 300kr på en loppis. Har tyvärr ingen bild än!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Blev en ny fiskeväska från clas ohlson idag.

http://www.clasohlson.com/se/Fiskev%C3%A4ska-Gavia/Pr31531900...

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Lite öl

Och så stannade glassbilen utanför dörren!

Permalänk
Medlem

Acer X34. Passar bra till det gamla Acer-tangentbordet.

Visa signatur

Ha ha va?

Permalänk
Medlem

Efter att ha väntat i 7 månader så har jag äntligen fått figuren som jag längtat efter!

Gör ju inte saken sämre att det knappt tog 3 dagar att få hem den heller

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

@KRQKAN: snygg hojj !!!

Permalänk
Medlem

Nytt midikeyboard.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (produktbildx2)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Marshall Major 2 Bluethooth, har haft dom i en vecka nu och är väldigt nöjd med ljud, batteri och hur dom sitter på mitt glasögonprydda huvud. Dock so viner vinden ganska mycket när jag cyklar med dem.

Visa signatur

MS-7673 | i5-2500K @ 4.4Ghz | GTX 670 @ ~1.3GHz | Corsair 24GB VENGEANCE LP | Corsair AX 860W 80+ Platinum | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Lite ovanliga kort som hamnar i samlingen.