Elgiganten! Om ni läser det här kanske ni kan hjälpa mig? Inte för att stjäla tråden men jag behöver verkligen hjälp här. Jag förbokade en HTC Vive den 19:e maj hos er och fick den skickad förra veckan. Nu verkar det som att Bring tappat bort mitt paket. Den senaste veckan när jag söker med kollinumret ser jag att det inte skett någon statusuppdatering. Det har stått stilla de senaste fem arbetsdagarna. Jag kontaktade Bring och de höll med om att något inte stod rätt till och skulle återkomma när de vet mer, men än så länge har jag inte hört något. Jag vet inte om ni kan hjälpa mig med det här (det är väl Brings ansvar att paketet levereras och inte ert) men jag vet inte vem jag ska kontakta annars, Brings kundservice verkar halvseriös. Jag har redan skickat mail till Elgiganten men eftersom det är helg nu har jag inte fått svar. Vi kan gärna ta detta via PM om det finns möjlighet.