Permalänk
Medlem

Bytes: GTX 980 mot AMD

Har ett Gigabyte GTX 980 G1 Gaming Windforce och skulle vilja prova röda sidan. Kortet fungerar mycket bra och har körts vattenkylt (loadtemps under 60C) under större delen av sin livstid, men stockkylaren finns kvar och kortet säljs med den monterad tillsammans med fräsch kylpasta.

Kartong och kvitto samt alla originaltillbehör finns, utom möjligtvis gummiplupparna som sitter i kontakterna från början. Bilder på kortet kan ordnas om det behövs, med eller utan vattenblock, men kortet är i fint skick och ser ut i princip som nytt.

Som sagt, finns det någon som vill byta bort en variation av R9 Fury (Nano, X eller vanliga) mot mitt 980? Lägger självklart pengar imellan om det behövs. Skicka ett PM eller lägg en kommentar om du har något jag kan vara intresserad av! Kortet finns i Stockholm, så byte in-person prioriteras, men frakt behöver inte vara en dealbreaker.

//Linnar L

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej, finns luftkylning kvar till kortet? I sådant fall kan jag erbjuda 2000 för kortet och upphämtning. Har tyvärr inget av korten du vill byta mot.

Permalänk
Medlem

Intresserad gällande byte?

Såfall kan jag erbjuda ett R9 390 Strix 8GB men 2,5 års
garanti kvar!?

// Nitziuz

Visa signatur

NZXT H440 , ASUS Z97-A , Intel Core i5 4690K 4,8 GHz , Kingston HyperX Fury 2x4GB 1866MHz , 2x MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB , EVGA SuperNOVA G2 1300W 80+ Gold , Samsung SSD EVO 850 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyghandi:

Hej, finns luftkylning kvar till kortet? I sådant fall kan jag erbjuda 2000 för kortet och upphämtning. Har tyvärr inget av korten du vill byta mot.

Kanske kunde vara smart att läsa annonsen innan du frågar? Men som svar på din fråga, så kan jag möjligtvis sälja kortet. Ska tänka över det.

Permalänk
Skrivet av SeeKer3Million:

Kanske kunde vara smart att läsa annonsen innan du frågar? Men som svar på din fråga, så kan jag möjligtvis sälja kortet. Ska tänka över det.

Ojsan.. Missade den biten. Ber om ursäkt för det.

Hör gärna av dig vad dina resonemang kommer fram till.

Permalänk
Medlem

2200+ frakt om försäljning blir aktuell

Visa signatur

Asus X99M - Ws | I7 5820k | Corsair Vengeance 32Gb | Msi 1080ti Gaming | Corsair Ax860i | 2x Samsung Evo 500Gb | Samsung 950 Pro 512Gb | 2x 4Tb Deskstar | Elgato Hd60 Pro | H110i | Phantek Enthoo Mini XL | X34-A

Permalänk
Medlem

Har nu bytt mitt kort mot två R9 290s, så annonsen är avslutad!