någon mer än mig som inte kommer in på BF1 beta online?

Permalänk
Avstängd

någon mer än mig som inte kommer in på BF1 beta online?

Tjena någon mer än mig som inte kommer in på BF1 beta? Jag försöker spela men kommer inte in som online när jag är i menyn i spelet

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Medlem

Jag gick in på Sweclockers medans jag väntade på att starta om BF1 av samma skäl så jag antar att du inte är ensam.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Överbelastning?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av philipborg:

Jag gick in på Sweclockers medans jag väntade på att starta om BF1 av samma skäl så jag antar att du inte är ensam.

Okej skönt då är jag inte ensam om det.

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Medlem

Vissa server har 0/64 spelare, men ändå 22 i kö? skitmysko. Dom gå inte att joina heller, står bara failed. Likadant med alla servrar som är tomma.

Jag testade en full server med lång kö istället. Jag är placerad i kö och är snart inne.

Permalänk
Medlem

Ska in och kolla igen, förut stod det att EA servrarna var Offline.

Edit: Står samma sak, "You have lost connection to the EA servers"

Permalänk

@gamerfreak87: Rykten går att Poodlecorp ddos-ar både ea's och blizzard's servrar..

Visa signatur

|CPU| AMD Ryzen 7 5800X3D|GPU| PowerColor Radeon RX 7800 XT Hellhound| MoBo| MSI X370 XPOWER GAMING TITANIUM |RAM| - G.SKILL Trident Z 3600Mhz 32GB|CPU kylare| Noctua NH-U12A|PSU | EVGA Supernova 1300W G2 |Chassi| Fractal Design Define R4 | Airsoftare norr om Västerås! :D

Permalänk

Installerade BF 1 nu idag. men av någon anledning så startar inte BF 1 alls.
Någon som har samma problem?

Permalänk
Medlem

Kanske beror på detta

Battlefield 1 Open Beta will end on Thursday, September 8.

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bimboankan:

Installerade BF 1 nu idag. men av någon anledning så startar inte BF 1 alls.
Någon som har samma problem?

Betan är över, du var lite sent ute.