Windows 10 programmets åtkomst till grafikenheter har blockerats?

Permalänk

Windows 10 programmets åtkomst till grafikenheter har blockerats?

Hej, sedan den senaste uppdateringen av Win 10 så har spel slutat fungera följt utav "windows 10 programmets åtkomst till grafikenheter har blockerats". Jag har dom senaste uppdateringarna och drivers till allt, det har jag kollat, och jag hade inga problem för ett par dagar sedan.
Vad är problemet? x(

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Morgan:

Tack, men den tråden har jag redan läst igenom och prövat allt som föreslås utan några resultat. Eller ja, kanske inte att formatera om datorn, men det vill jag gärna undvika för det gjorde jag för ett halvår sedan.

Permalänk
Medlem

Börja gärna med att specificera vad du har för komponenter i datorn så att man vet var man ska leta bland alla resultat google ger på detta fel.

Visa signatur

App-v, msi packaging, Application deployment, AZ-900
Main: Core i5-4670 K, 12 GB RAM, GTX780, OS Win 10 Pro
Server: Core i5-4590, 32 GB RAM, Lagring: SSD Diskar, OS ESXI 6, 2xNIC
Jobbdator: HP Zbook 15 G2

Permalänk
Skrivet av bOfInK3n:

Börja gärna med att specificera vad du har för komponenter i datorn så att man vet var man ska leta bland alla resultat google ger på detta fel.

CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4770K CPU @ 3.50GHz
GPU: ASUS Radeon R9 280X 3GB DirectCUII TOP
RAM: Corsair Vengeance Pro Red DDR3 PC19200/2400MHz CL11 2x8GB
Mobo: Asus Z87-A
Systemdisk: Samsung evo 840 250gb

Permalänk
Hedersmedlem

Vänligen kontrollera så att ni är i rätt avdelning innan ni skapar nya trådar.

*Felplacerad tråd flyttad i enlighet med §3.2 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Får fortfarande problemet. Har prövat allt möjligt. Är det ingen som har några idéer?