pls help... Radeon 280x låg prestanda? Problem i spel med låg FPS

Permalänk

pls help... Radeon 280x låg prestanda? Problem i spel med låg FPS

Har fått otroligt låg FPS i CS GO senaste tiden, gått från 250fps till 70fps (Jag har stängt av Xbox DVR), kikat igenom det mesta jag kan hitta och började gå igenom min hårdvara, tyckte det såg konstigt ut med clock frekvens på grafikkortet, men jag är ingen expert på det så tänkte att det kanske finns någon här som har bra koll på om det är rätt eller något galet med mitt grafikkort. Kika gärna bilden som är i länken och säg vad ni tror om det

(Radeon 280x, Amd fx-8150 3,9ghz, 16gb ram, Samsung evo 840 ssd)

Permalänk
Skrivet av Dennix123:

Har fått otroligt låg FPS i CS GO senaste tiden, gått från 250fps till 70fps (Jag har stängt av Xbox DVR), kikat igenom det mesta jag kan hitta och började gå igenom min hårdvara, tyckte det såg konstigt ut med clock frekvens på grafikkortet, men jag är ingen expert på det så tänkte att det kanske finns någon här som har bra koll på om det är rätt eller något galet med mitt grafikkort. Kika gärna bilden som är i länken och säg vad ni tror om det http://i.imgur.com/5YYgNnD.png

De man kan göra är ju att uppdatera drivrutinerna för grafikkortet och kolla temperaturerna när du spelar till å börja med. Har själv fått sämre fps i cs på sista tiden, verkar vara på grund utav alla uppdateringar som rullat in..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3