Permalänk
Medlem

Har Inet vinterrea?

Och ifall dom har det när ungefär brukar dom ha det?

Permalänk
Medlem

Dom lär ju ha en black friday-rea i slutet av månaden. Som alla andra.
Köpläge

Ed: 25/11 för att vara exakt.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Inet

Japp, kommer bli en Black Friday i år + julkampanj i december!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

kommer ni ha nåt kanon-pris på en surface pro 4 månne?

Permalänk
Inet
Skrivet av wranzzon:

kommer ni ha nåt kanon-pris på en surface pro 4 månne?

Kan inte avslöja något tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Kan inte avslöja något tyvärr.

Va? Fan vad tarvligt. Du kan väl skicka ett PM till mig, med den kompletta listan på alla erbjudanden, och tider då de börjar gälla, för... låt oss bara säga de närmaste 6 månaderna. Jag lovar att inte sprida det vidare. Till så många i alla fall. Det påverkar garanterat inte er försäljning fram tills rea'n, jag lovar.

Jag kan bjuda på en pingvinstång, om det hjälper till, så att ni känner er sugna på att skicka det där PM'ett?
Nä visst fan. Jag får ju bara de räliga stängerna från den där butiken när jag handlar, så de vill du säkert inte ha i alla fall. Nå, det är tanken som räknas. Fast bara när det är till min fördel. Häxvrål är den enda smaken som gäller, och, ska jag vara ärlig, hade jag fått någon, hade den varit uppäten, så jag hade inte kunnat fresta med den i heller...

Jag håller i alla fall tummarna för några kul erbjudanden, så ser vi vad det ger. Med lite tur kan jag köpa julklappar till mig själv före jul i år. I stället för i februari, när det brukar bli av... Som vanligt är det tanken som räknas, men när man köper till sig själv vet man åtminstone att man får saker man vill ha, eller faktiskt behöver.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.