Macbook Pro 13" 256 GB Säljes eller bytes.

Permalänk
Medlem

Macbook Pro 13" 256 GB Säljes eller bytes.

Hej!

Jag säljer eller byter nu min dator då jag inte vill ha en laptop längre utan är väldigt sugen på att införskaffa en bättre gaming dator och det är även det jag kan tänka mig att byta mot.

Datorn är köpt 2015 och har fungerat helt felfritt enda sedan inköp, en detalj som kan vara bra att veta är att den är inköpt i USA men den fungerar precis som en svensk dator och du kan skriva åäö precis som vanligt.

Det är inte den billigaste 13" modellen utan en av de bättre med bl.a större hårdisk då denna har 256GB SSD och inte 128 som många andra.

Här även de andra viktiga specsen.
Processor: 2.7ghz Intel core i5
Minne: 8GB 1867 MHz DDR3
Grafik: Intel Iris Graphics 6100 1536 MB

Endast seriösa bud om byten eller köp!

Mvh Fredrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag var sugen, fram tills att du skrev att det är en US-modell. UK hade inte varit några problem.

ANSI-tangentbordet är INTE samma som ISO-tangentbordet - åäö fungerar förvisso, men vänster shift är längre på ANSI-bordet (knappen med hakarna är flyttad på), och enter-knappen är bara en rad till skillnad från det europeiska där enter-knappen sträcker sig över två rader.

bara en notis!

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

Du får nog dra ned priset en del om du vill få den såld med ANSI-layout.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Avstängd

Budar 5k

Permalänk
Medlem

budar 6500:-

Permalänk
Medlem

Bjuder 7000:-, alt byte mot min stationära dator. Kan kolla exakta specs när jag kommer hem (blir eventuellt imorgon) ifall intresse finns. Jag tror det är detta jag har idag:

Intel Xeon E5-4620
ASRock X79 Extreme6
PowerColor Radeon R9 280X 3GB TurboDuo OC
40GB RAM (lite olika minnen)
Någon SSD
Fractal Design Define R3

EDIT: Bor också i Göteborg.

Permalänk

Skulle kunna byta emot min stationära:

Intel i5 4690k
Asus r9 380 Stix
8gb ram