Permalänk
Administrativ avgift

Z97 IMPACT krånglar

Hejsan har lite problem med mitt Z97 impact CPU_Fan headern glappar på ett väldigt konstigt sätt samtidigt som moderkortet ibland inte vill starta. Då jag tappat bort kvittot tänkte jag om någon har några ideér man kan göra?

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

@andra94: Hej,

Om det började glappa helt plötsligt så bör du gå tillbaka till återförsäljaren och prata med de. Gällane kvittot så kan du kika med återförsäljaren om de möjligtvis har kvar ditt kvitto i sin datorbas

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av ASUS_Troy:

@andra94: Hej,

Om det började glappa helt plötsligt så bör du gå tillbaka till återförsäljaren och prata med de. Gällane kvittot så kan du kika med återförsäljaren om de möjligtvis har kvar ditt kvitto i sin datorbas

Tyvärr har jag ej kvar kvittot och banktransaktionen var på ett konto som har stängts ner då jag bytte bank. Men jag borde vara inne på ca 1år och 6mån med moderkortet. Ni sköter ingen RMA själva eller liknande?

(Jag kan leva med felet men ser ju helst att det löses)

Sen en snabb fråga, ni råkar inte kunna hålla utkik om ni får in ett MPCIE COMBO kort på en RMA i någon av era verkstäder som ni ev kan sälja vidare till mig då mitt är borta ur intet xD

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop