Tävla och vinn NAS-enhet från Qnap

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn NAS-enhet från Qnap

Vill du flytta ut hårddiskarna från datorburken? Nu arrangerar Qnap en tävling för SweClockers medlemmar, som får chansen att vinna NAS-enheten TS-251A-4G värd 4 000 kronor.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Trams.. Betala och håll käft.
EDIT: oops fel tråd

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Ja tack! Skulle varit perfekt att få ha en egen NAS hemma!

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem

Jag kommer aldrig vinna ändå, även om (läs: om) jag svarar på alla frågor rätt Så jag struntar i tävlingen.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Har en väldigt bra motivering. Detta blir nog första tävlingen jag vinner på sweclockers!

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Man kan ju alltid hoppas på något, även om chansen till vinst är = 0

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Alltså är sist frågan en kuggfråga eller?
"Skriv en kort motivering om vad du skulle göra om du vann NAS-enheten Qnap TS-251A. Finurligast svar vinner!"

Först tänkte jag att dom menade vad man skulle göra MED NASen om man vann den, t.ex ha den som en övervakningsstation

Men det står ju bara "vad du skulle göra om man vann NASen", t.ex bada naken i en fontän för att man är alldeles utom sig av glädje.

Eller är det bara jag som överanalyserar?

Permalänk
Skrivet av wranzzon:

Alltså är sist frågan en kuggfråga eller?
............
Eller är det bara jag som överanalyserar?

Fråga 1: Nej.
Fråga två : Ja.
De vill att du t.ex. skriver ett rim eller liknande. QNap får då in tips på vad de skulle kunna använda i sin marknadsföring utan enheten.

Skickades från m.sweclockers.com

Förtydligande
Permalänk
Medlem

@Pryl-Thompa:

Haha jasså det säger du ?

Visa signatur

korWWW

Permalänk
Skrivet av jhonekri:

@Pryl-Thompa:

Haha jasså det säger du ?

?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan bli min?

Jag hoppas i alla fall