Hej behöver lite hjälp angående cdon!

Permalänk

Hej behöver lite hjälp angående cdon!

Har nästintill blivit kränkt av cdon de har varit prisändringar som studsat på en och samma dag dagen efter kampanjen man inte ville hoppa på helt då priset ändrade sej innan kampanj slutet nu dagen efter e priset nere igen! Får då idiot svaret varför handlade du inte då så kunde vi sänkt de i efterhand! Förlorar på detta ändå man undrar hur dom tänker gjort ett ärande men får inga svar de skiter i hur länge du varit kund kan ej erbjuda bra pris på tillex cdon plus för man missade med några timmar! E man körd här eller e de värt och gå vidare? Tycker detta e kränkande att man inte får företeelse och en lösning när dom kan göra som dom vill! Förlorar rätt mycket på deras jobbiga pris dippning..

Edit:
Skriver om lite snabbt men citerar till mitt sista inlägg och jag har förståelse för ni tyckte detta var ett konstigt inlägg sorry men ska man köpa något och priset höjs samtidigt och man förlorar på andra fördelar för de så e de knepigt hoppas ni förstår till en viss del vad ja menar i detta fallet missade jag inte kampanjen utan priset höjdes under kampanjtiden

Tråd återställd /mod
Permalänk
Medlem

jaha okej ?? att priser går upp o ner är rätt så vanligt och inget konstigt, knappast bara cdon som håller på med sånt.

Permalänk
Medlem

Så funkar väl alla kampanjer? Man kan ju knappast bli sur på ICA för att äggen var 5:- dyrare vecka 9 än vecka 8 då de körde det på kampanj, samma sak borde gälla här.

Permalänk

Att priser går upp och ned är väl inget ovanligt? Din text var dock nästan kränkande för mitt huvud

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Helt naturligt och upp till butiken hur de vill göra.
Tror jag förstod vad du menade men det va rätt jobbigt att läsa din text.
Börja använd punkt, kommatecken och fundera lite på din meningsuppbyggnad så blir det inga missförstånd!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Om priset är bra i en kampanj, så kan det ju vara lämpligt att beställa under kampanjperioden?

Permalänk
Medlem

Kränkt? Hujjeda mig då, en sån stackare.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

sverige 2017 - kränkt av priser på produkter... jösses! jag känner att jag blir kränkt av att du blir kränkt av att bli kränkt.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk

wow, att bli kränkt för att priser förändras var något nytt

Visa signatur

Corsair Carbide Clear 400C White || Phoenix gtx 1070 (GS) || i7 6700k (med en corsair h45)|| 16gb (2x8gb) ddr4 @ 2666mhz ||MSI Z170A GAMING PRO CARBON || Crucial® MX300 525GB|| EVGA Supernova P2 750W Platinum || Acer XB270HU ||

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av compumanic85:

Har nästintill blivit kränkt av cdon de har varit prisändringar som studsat på en och samma dag dagen efter kampanjen man inte ville hoppa på helt då priset ändrade sej innan kampanj slutet nu dagen efter e priset nere igen! Får då idiot svaret varför handlade du inte då så kunde vi sänkt de i efterhand! Förlorar på detta ändå man undrar hur dom tänker gjort ett ärande men får inga svar de skiter i hur länge du varit kund kan ej erbjuda bra pris på tillex cdon plus för man missade med några timmar! E man körd här eller e de värt och gå vidare? Tycker detta e kränkande att man inte får företeelse och en lösning när dom kan göra som dom vill! Förlorar rätt mycket på deras jobbiga pris dippning..

Vad är det du vill få fram? CDON är inte i mina ögon ett företag som jobbar med långsiktiga kundrelationer. De har lägre priser på olika saker då och då, och medan det lägre priset är aktivt kan man shoppa om man vill, men det är förmodligen stört omöjligt att pruta.

Lite löjligt att snacka om att bli kränkt. Slå gärna upp betydelsen av det ordet och kom sedan tillbaka och tala om hur du har blivit kränkt.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Kan förstå om man blir lite irriterad om man kommer på att man behöver något och upptäcker att affären man vill beställa från hade ett erbjudande på denna vara dagen innan. Man kan då fråga affären om de kan vara snälla och låta en ta del av erbjudandet. Men att man blir kränkt av att de nekar...
Det är helt upp till affären att bestämma vilka varor och erbjudanden de har.

Permalänk

Of topic ärendet handlade nog mer om att jag missvisande kampanjen för att priset höjdes under kampanjen sen om de skulle gå och lösa i efterhand e ju en diskussion sorry for ruin this day:) Tar nu bort denna tråd då det e internt! Ha e bäst

Permalänk

@Naki: Hej tack för din förståelse tror ni missförstått mej i detta ärendet det hela handlar om att i mitt fall så höjdes priset på spelet markant under kampanj tiden på kvällen och förlorade en del fördelar på de och så har spelet sänks nu igen under dagen! Mvh

Permalänk
Medlem

Kan du ge lite mer information? Vad var det för kampanj, när ville du beställa, vad ändrades priset till?

Permalänk

@Naki: Ett action spel de gick upp ungefär 200kr under kampanj kvällen och e nu ner igen när kampanjen e slut! Men detta tas internt just nu:) Så kanske bäst och lägga ner tråden! Mvh

Permalänk

@keyser: Priset ändrades tyvärr under kampanj tiden på kvällen! Mvh

Permalänk
Medlem

För att svara på frågan - nej, det är ingen idé att gå vidare.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk

@TheMuffinMan: dock var detta under samma dag som kampanjen så inte över en dag period! Mvh

Permalänk
Medlem

Tar man inte datorkörkort i skolan längre? Är du verkligen lämpad att framföra ett tangentbord?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Har tagit bort några onödiga och otrevliga kommentarer som varken hjälpte TS eller tråden

@compumanic85: Vänligen redigera inte sönder trådstarten.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

@NordhNet: Tack vänligen ta bort hela tråden har försökt själv utan framgång ha en fin kväll