Att söka bland sina ordrar

Permalänk

Att söka bland sina ordrar

Hej Inet,

Jag har nästan alltid haft bra erfarenheter från er, framför allt i butiken på sveavägen. Men en sak som jag inte tycker är särskilt bra är att om man ska söka bland sina ordrar på er hemsida och letar efter en produkt och inte minns exakt när den är köpt så måste man gå igenom faktura efter faktura. Jag skulle gissa att det nästan alltid är just produktnamnet som är pertinent i ens sökning och därför vara tydligt på sidan 'Ordrar'. Det här är inte särskilt jobbigt om man inte har köpt många produkter från er givetvis, men när man börjar komma upp i lite fler kan det bli ganska mycket jobb att hitta där ens enda ledtrådar just, för det mesta, är ungefärlig tid och pris.

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Inet
Skrivet av Conditioned:

Hej Inet,

Jag har nästan alltid haft bra erfarenheter från er, framför allt i butiken på sveavägen. Men en sak som jag inte tycker är särskilt bra är att om man ska söka bland sina ordrar på er hemsida och letar efter en produkt och inte minns exakt när den är köpt så måste man gå igenom faktura efter faktura. Jag skulle gissa att det nästan alltid är just produktnamnet som är pertinent i ens sökning och därför vara tydligt på sidan 'Ordrar'. Det här är inte särskilt jobbigt om man inte har köpt många produkter från er givetvis, men när man börjar komma upp i lite fler kan det bli ganska mycket jobb att hitta där ens enda ledtrådar just, för det mesta, är ungefärlig tid och pris.

Hej, låter som ett bra förslag!
Kan du utveckla exakt vad du vill kunna söka på och hur, så kan vi lista upp det bra för oss själva och se om vi kan implementera det. I vilket fall ska vi absolut se på att förbättra ordersökningen.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Hej,

Jag pratar inte om några stora ingrepp utan bara att lägga till produktnamnet på sidan ordrar: http://imgur.com/7NU0IuP

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Inet
Skrivet av Conditioned:

Hej,

Jag pratar inte om några stora ingrepp utan bara att lägga till produktnamnet på sidan ordrar: http://imgur.com/7NU0IuP

Vi kikar på det. Dock kommer vi behöva göra ett mer utförligt ingrepp då listning av produktnamn på det viset inte fungerat på stora orders. När vi har en lösning att presentera så återkommer vi - Stort tack för förslaget!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram