DAN Cases A4 SFX - nu är det på gång!

Permalänk
Medlem

f*n så läckra chassin!

Permalänk
Medlem

Ja det var lite tråkiga siffror...samtidigt väldigt olika resultat för olika recensenter, så det blir att avvakta om det rör sig om diverse buggar i bios/windows/whatever. Finns ju ändå inga mITX än. 1700 verkar ju vara sjukt mycket bang for buck annars då den presterar väldigt likt med 1700X och 1800X.

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Ni som kör i7 7700K Kabylake hur varma blir dessa med eran kylning.

Redan inköpt denna men tvekar om den blir för varm och om man ska återlämna och Köpa i7 7700 istället.

Tror jag kommer köra Cooltek LP53 från början med Nocua 92 mm, 14 mm tjock

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Ni som kör i7 7700K Kabylake hur varma blir dessa med eran kylning.

Redan inköpt denna men tvekar om den blir för varm och om man ska återlämna och Köpa i7 7700 istället.

Tror jag kommer köra Cooltek LP53 från början med Nocua 92 mm, 14 mm tjock

Jag skrev tidigare i tråden. Körde först på stock med xmp-profil så överklockade minnen. I övrigt allt på stock/auto. Det blev lite för varmt (throttlade lite vid full last, cpu cores mellan 90-100°), så blev till att undervolta. Att överklocka skulle jag säga är uteslutet. I övrigt funkar det nu bra. Ligger på runt 80° i aida64. Jag kör med samma fläkt som du, men med blocket från Cryorig C7.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Jag skrev tidigare i tråden. Körde först på stock med xmp-profil så överklockade minnen. I övrigt allt på stock/auto. Det blev lite för varmt (throttlade lite vid full last, cpu cores mellan 90-100°), så blev till att undervolta. Att överklocka skulle jag säga är uteslutet. I övrigt funkar det nu bra. Ligger på runt 80° i aida64. Jag kör med samma fläkt som du, men med blocket från Cryorig C7.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för svaret.

Då gjorde jag rätt som gick för i7 7700 istället. Redan lämnat tillbaka K processorn på Netonnet och beställt den andra från CDON på deras nedsatta pris.

Kan meddela temperatur i tråden när datorn är byggd.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Tack för svaret.

Då gjorde jag rätt som gick för i7 7700 istället. Redan lämnat tillbaka K processorn på Netonnet och beställt den andra från CDON på deras nedsatta pris.

Kan meddela temperatur i tråden när datorn är byggd.

Allt som 7700 kan göra kan även 7700K.
Och andrahandsvärdet på en 7700 kommer att vara betydligt lägre i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Ja det löste sig. Satt och chattade med en MS-tekniker en stund och fick förklarat att jag var tvungen att formatera om och installera Windows 8 från scratch, använda Win8-nyckeln och aktivera, sen uppgradera till Windows 10 igen. Så efter Win8 var installerat och aktiverat så pratade jag med supporten igen och fick en win10-installer som laddade ner och sen uppgraderade.

€250 pyntade jag för kickstartern (inkl frakt)...vet inte vad euron låg på vid det tillfället. Var väl i mitten på juni förra året om jag minns rätt.

Vet du var man kan få tag på Windows 8 att ladda ner och lägga in på en Usb sticka för jag lär vara tvungen att gå samma väg som du att först installera Windows 8 på nya datorn och sen uppgradera till Windows 10 igen.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Vet du var man kan få tag på Windows 8 att ladda ner och lägga in på en Usb sticka för jag lär vara tvungen att gå samma väg som du att först installera Windows 8 på nya datorn och sen uppgradera till Windows 10 igen.

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows8

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Dock Windows 8.1 funkade din nyckel direkt i installationen med en Windows 8 nyckel ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Dock Windows 8.1 funkade din nyckel direkt i installationen med en Windows 8 nyckel ??

Jag tror inte jag använde den där länken alls faktiskt, har sparat alla ISO-filer för olika Windowsinstallationer genom åren (fått dem via MSDNAA).

Men det är väl värt att pröva iaf? Vet inte om MS tillhandahåller ISO-filer på andra ställen.

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Jag tror inte jag använde den där länken alls faktiskt, har sparat alla ISO-filer för olika Windowsinstallationer genom åren (fått dem via MSDNAA).

Men det är väl värt att pröva iaf? Vet inte om MS tillhandahåller ISO-filer på andra ställen.

Testade länken i mailet från köpet via Microsoft som säger att jag ska kunna ladda ner det igen men kommer till ogiltig hemsida.

Har dock kvar Windows 8 Pro på skiva men denna är helt upp packad så ej i Iso format.

Ska bygga datorn på Torsdag så får se hur jag löser det.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Vet du var man kan få tag på Windows 8 att ladda ner och lägga in på en Usb sticka för jag lär vara tvungen att gå samma väg som du att först installera Windows 8 på nya datorn och sen uppgradera till Windows 10 igen.

Har själv tappat bort min W8-installation, men ändå fått min W10-upgradeskiva som nyinstallation och auktorisering genom en reg.förändring (googla, eller så kan jag posta här).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Testade länken i mailet från köpet via Microsoft som säger att jag ska kunna ladda ner det igen men kommer till ogiltig hemsida.

Har dock kvar Windows 8 Pro på skiva men denna är helt upp packad så ej i Iso format.

Ska bygga datorn på Torsdag så får se hur jag löser det.

Finns drösvis med guider att göra bootbar usbsticka

Den här tex: https://www.google.se/amp/s/www.howtogeek.com/howto/9585/how-...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Finns drösvis med guider att göra bootbar usbsticka

Den här tex: https://www.google.se/amp/s/www.howtogeek.com/howto/9585/how-...

Skickades från m.sweclockers.com

Grymt tack detta löste mitt problem helt

Imgburn skapar Iso fil från skivan och Windows USB/DVD Tool skapar bootbar Usb sticka för installation.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Ingen som tröttnat och vill bli av med sitt chassi?

Permalänk
Medlem

Så här blev det i min låda:

Det blir lite trångt med kablar mellan PSU och RAM-minnena.

På baksidan sitter grafikkortet:

Valde lådan i aluminiumfärg (finns även i svart):

Kan tilläga att fläktarna låter mer då sidopanelerna kommer på.

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Medlem
Skrivet av MALmen:

Ingen som tröttnat och vill bli av med sitt chassi?

Skall spara mitt till att bli ett sommardatorbygge (perfekt att ta med till landet). Sorry!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av mackanj:

Så här blev det i min låda:
http://i.imgur.com/N4dBV8F.jpg
Det blir lite trångt med kablar mellan PSU och RAM-minnena.

På baksidan sitter grafikkortet:
http://i.imgur.com/v8cbaa0.jpg

Valde lådan i aluminiumfärg (finns även i svart):
http://i.imgur.com/HC3THBs.jpg

Kan tilläga att fläktarna låter mer då sidopanelerna kommer på.

Det ser riktigt bra ut! Jo, många har sagt att deras Cryorig C7 låter väldigt mycket. Kolla in tråden här, många har bytt fläkt för att sänka ljudnivån!

https://hardforum.com/threads/dan-a4-sfx-the-smallest-gaming-...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu är min dator också byggd.

http://imgur.com/a/1GViT

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Nu är min dator också byggd.

http://imgur.com/a/1GViT

Gott! 😃

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

@Jonas79: Vad tycker du om ljudnivåerna då? Alla andra verkar ju ha starka åsikter :). Ser inte riktigt vilken CPU-kylare du har. Ser ut att vara luftigt och fint under PSUn i alla fall! Det är det inte i mitt chassi

(Jag är för övrigt nöjd med ljudnivåerna på min, med en Cryorig C7 med standardfläkten, men så har jag också datorn under skrivbordet. Så även om den skulle låta lite mer än jag hoppats så är det inte så himla noga.

Permalänk
Medlem

Cooltek LP53 + Noctua 92 mm 14 mm tjock riktigt tyst är den och kyler bra.

Tornet är i helt i koppar och är Sleevade kablar i custom mått och var lat och beställde från https://www.moddiy.com/pages/Custom-Cables.html

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Cooltek LP53 + Noctua 92 mm 14 mm tjock riktigt tyst är den och kyler bra.

Tornet är i helt i koppar och är Sleevade kablar i custom mått och var lat och beställde från https://www.moddiy.com/pages/Custom-Cables.html

Kan du lägga upp film eller bild?

Hade varit gott att se härligheten!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

För er som inte köpte ett case i första kickstartern så planerar Dan en ny batch

Citat:

Survey: Second Production Run

Currently I plan the second production run for the A4-SFX v2 that includes some improvements .

The original plan was to make this happen with my distributors/resellers. The main problem is that my resellers have to do an advanced payment.
From ordering to delivery it will takes 6 month. If you take a look on my last Kickstarter campaign we are talking about a capital with a six-digit amount.
So this is a lot of money for my resellers and will end a less high order quantity of them (~1000) . As I know there are 25.000 customers on the subscription list. So I also consider a second Kickstarter campaign.

It would be also possible to combine it. Unlimited quantities for the Kickstarter customers and a small quantity of 200-300 cases for the resellers for those are afraid of Kickstarter. And a 100% guarantee that Kickstarter customers shipment will start before reseller shipment.

Please help me to find the way you prefere:
SURVEY: A4-SFX - Second Production Run https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScOMTXEvjnK5VijlKkhsYQ2TVNeg5ikj2NxSt9plx5i8Blhpg/viewform?usp=sf_link

Thank you
Daniel Hansen

Citat:

Update:
Currently I work on the poll for the window kit. I think I will offer the link in the next days. So I can finalize the drawings and make it ready on the same time the second series will be ready.

Furthermore I work on some tiny changes for the second series:

1.) switching from glued screw in motherboard stand off to stamp in stand offs.
2.) center the USB port perfectly.
3.) adding a thin rubber layer on the outer surface of the feets to get more grip
4.) Taking a look at this riser ( http://www.vary.technology/product/RP33.html) or the new riser of Lian Li to lower the price (but only if they have the same performance, quality and properties)

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

Dan har också undersökt möjligheten att tillverka en mer effektiv kylare, det är dock lite motigt:

Citat:

Update:
This is a update full of bad news.

1.) Noctua refuse the project because they have no capacity and time for it

2.) Thermalright send me the price tag of it here are some numbers so you can see what we are talking about.
Minimum Order Quantity (MOQ) = 2000 heatsinks
Tooling fees = $35.000
Price for the alu version = $50 + $17,50 tooling fees
Price for the copper version = $85 + $17,50 tooling fees

I made a calculation what will be the lowest price on Kickstarter including fix costs, import, german vat, kickstarter fees, with a profit of only 10€ for each heatsink:

Alu version: $100
Copper version: $146

So you see if you let produce from a competitor the price will be bad. With this pricetag the Kickstarter campaign will be a fail, because I have to sell 2000 units.

What will be the next steps:
- I asked Thermalright to lower the price and give me the price from every part of the heatsink so I can see why it is so expansive
- Contacting Cryorig or be quiet! maybe they can help me out.

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem
Skrivet av spda242:

För er som inte köpte ett case i första kickstartern så planerar Dan en ny batch

Ser ju bra ut, verkar inte vara några gigantiska skillnader på v1 och v2. 6 månander var ju en tids väntande.

Men det påverkar väl inte dom chassin som skall komma till inet i juli?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Ser ju bra ut, verkar inte vara några gigantiska skillnader på v1 och v2. 6 månander var ju en tids väntande.

Men det påverkar väl inte dom chassin som skall komma till inet i juli?

Skickades från m.sweclockers.com

Tror tyvärr det gör det.

Första beräkningen var Juli som nästa leverans men pga av den stora efterfrågan så vill ej återförsäljare ligga ute med dessa pengar därav frågan om en ny Kickstarter så alla kan få ett chassi annars kommer det bli en till mindre leverans som väldigt få kan ta nytta av.

Med slutförsäljning inom 10 minuter

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Tror tyvärr det gör det.

Första beräkningen var Juli som nästa leverans men pga av den stora efterfrågan så vill ej återförsäljare ligga ute med dessa pengar därav frågan om en ny Kickstarter så alla kan få ett chassi annars kommer det bli en till mindre leverans som väldigt få kan ta nytta av.

Med slutförsäljning inom 10 minuter

Det måste vara en svår ekonomisk kalkyl att få ihop utan kickstarter. Jag hoppas Dan gjorde lite vinst på första batchen men troligen ingen förmögenhet.
Jag kan tänka mig att 3M kräver betalning innan leverans, antar att det samma gäller chassitillverkaren då Dan's företag inte har kreditvärdighet då det är nystartat och inte har en förmögenhet på banken.
Sedan har vi ÅF som antagligen vill betala på X antal dagar efter leverans.

Dan ska mao. lägga ut alla pengar som han troligen inte har och dessutom måste han antagligen tillverka x-antal 1000 chassi för att tillverkaren ska orka bry sig. Sedan kan han inte bli sittande med osålda chassi om han inte får dem sålda.

Det känns som om enda lösningen är en nu kickstarter om det inte finns en ekonomisk parameter vi inte känner till?

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Nu är min dator också byggd.

http://imgur.com/a/1GViT

Vad har du för temps på ditt 980 Ti?