Fan, lätt hänt att man fastnar längre än tänkt med Mario kart. Några observationer jag gjort är blandannat att typ alla väljer F-Zero banorna när de är valbara (Blue Blue och Mute City). Fan... jag hade verkligen gillat en ny titel. Eller ens en portad tidigare. F-Zero GX som släpptes till Gamecube förslagsvis.
Har ni andra några favoritkombinationer? Jag har under mina sessioner hitills kört Rosalina ihop med vespan, bara jag låser upp någon av de tyngre MC-modellerna byter jag dock till den. Alltid gillat kombinationen i Wii U-versionen så blir den igen ASAP.

Lyckats vinna online en gång. Tvåa tre gånger och tre en gång:

Riktigt utmanande dock, man kan ligga först och fem sekunder senare sist som bekant.
Eshop fungerar och splatoon demon fungerade.. Jätte konstigt får väl testa starta om routern
Skickades från m.sweclockers.com
Tack för tipsen, jag har testat starta om men det hjälper inte.. Jag tror jag måste ändra NAT type eller något om jag inte missuppfattat? Vet dock inte hur man gör sånt, fattar inte att man ska behöva vara en hacker för att spela Nintendo online?
Skickades från m.sweclockers.com
Provade du att starta om själva Nintendo Switch också? Lika bra att dubbelkolla då switch kan vara en nätverksswitch trots allt.
Väldigt udda dock, speciellt när det andra fungerar. Jag provade själv igen och jag tappar anslutningen när jag försöker köra Global men Regional går bra iallafall.
Hoppas det ordnar sig för dig, kan ju vara någon bugg eller liknande som krånglar till det med.