2x Gigabyte Mobo Z97 ATX + Define Mini chassi

Permalänk
Medlem

2x Gigabyte Mobo Z97 ATX + Define Mini chassi

Hej!

Jag har lite prylar till salu:

1. Gigabyte Z97X Gaming 3 moderkort. Fullt fungerande, lite använt. Bud från 300kr

2. Gigabyte Z97P-D3 moderkort. Fullt fungerande, endast testat någon vecka. Bud från 300kr

3. Fractal Design Define Mini chassi, så gott som oanvänt även det. Bud från 300kr

Grejorna finns i Borås. Kan skickas mot att köparen betalar frakt. Betalning via swish är enklast.

Ser fram emot affär!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Z97X Gaming 3

300 + frakt

Permalänk
Medlem

tja det e ej något av dina tidigare med böjda pins``innan man budar=)

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem

@Acoustic:

Erbjuder 800 + frakt för båda moderkorten.
Föredrar snabb affär.

Permalänk
Medlem

Hej!

Nej, det är inte med böjda pins denna gång. Den som hade svagt böjda pins är "fixad" (det var inget fel på den från början visade det sig, utan det berodde på en defekt processor, vem kunde tro?) och såld till en kompis. Denna Z97X Gaming 3 (jag hade två likadana) är utan böjda pins och fungerar klockrent. Pinsen ser ut så här:

@masa Noterat högsta bud.

Laddade upp bild
Permalänk
Medlem

Gigabyte Z97X Gaming 3 500:- + frakt bjuder jag! :]

/ Micke

Visa signatur

5700X3D, 7900XT @ 1440p

Permalänk
Medlem

1000 för båda korten!

Permalänk
Medlem

Du har möjligtvis inte vägarna förbi Göteborg veckorna framöver? Är intresserad av chassit men antar att fraktkostnaden skulle kosta lika mycket som chassit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWhy:

Du har möjligtvis inte vägarna förbi Göteborg veckorna framöver? Är intresserad av chassit men antar att fraktkostnaden skulle kosta lika mycket som chassit.

Jo, visst har jag vägarna förbi Göteborg då och då. Vad är ditt bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nietszche:

1000 för båda korten!

Noterat högsta bud.

Permalänk
Medlem

@Acoustic: Jag kör startbudet på chassit isåfall: 300:-.

Permalänk

300kr för Gigabyte Z97P-D, skickas till stockholm i såfall

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWhy:

Tack! Jag låter budandet gå lite till, men du har högst just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veizelman:

300kr för Gigabyte Z97P-D, skickas till stockholm i såfall

Tack för intresse, men jag har redan bud på 1000kr+frakt för båda just nu, så 300kr är inte intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

Gigabyte Z97X Gaming 3 500:- + frakt bjuder jag! :]

/ Micke

Tack för bud, men jag har fått ett annat på 1000kr+frakt för båda korten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Acoustic:

Noterat högsta bud.

Jag låter budandet gå lite till, jag avslutar torsdag kl 23:59. Budar någon sista sekund så förlängs tiden med 5 min efter gängse sed.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWhy:

Bjuder du 400kr så kan du få den som ett "köp nu". Jag har möjlighet att få iväg den till Göteborg idag nämligen så att du kan plocka idag eller närmaste dagarna.

Permalänk
Medlem

@Acoustic: Bara en sista check isåfall. Hårddiskburen är kvar i chassit? Tänkte byta ut mitt full-tower chassi i filservern till detta då full-tower i längden har visat sig vara alldeles för överdimensionerat.

Men ja. 400:- är taget. Jag PMar kontaktuppgifter så får vi höras av under dagen.

Permalänk
Medlem

Nu börjar tiden gå mot sitt slut, 23:59 ikväll. Just nu leder @Nietszche med budet 1000kr+frakt för båda moderkorten. Chassit är redan sålt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Acoustic:

Nu börjar tiden gå mot sitt slut, 23:59 ikväll. Just nu leder @Nietszche med budet 1000kr+frakt för båda moderkorten. Chassit är redan sålt.

Är Gigabyte Z97X Gaming 3 såld?

Permalänk
Medlem

Allt är sålt!