Permalänk
Medlem

Sapphire RX480 8GB

AMDs original blower kyllösning, idealisk för att hålla kabinettet svalt i synnerhet med flera kort.
Orginalkartong finns.
Inga funktionsproblem alls.
Säljes för 2200:- eller högstbjudande inom två dagar.

Föredrar att sälja utan att posta, men det går naturligtvis också att ordna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du kan hålla det tills 25/8 så tar jag det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Froke:
Låter bra. Vet inte vad folk är beredda att ge, miningfolket verkar intresserade av modellen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av MeatEatR:

Välkommen!
Skicka gärna ett personligt meddelande om preferenser rörande betalning (jag föredrar pengar i näven eller Swish, men paypal och andra alternativ är möjliga), respektive hur det vid behov skall skickas.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Oavsett vad, har jag bud på utrop och över, och vill försöka få försäljning (och vid behov, transport) ur världen i morgon eftermiddag.
Meddelar spekulanter per personligt meddelande, och ger besked och avslutar annonsen här då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Blev det sålt? finns det garanti kvar på kortet och kvitto?

Visa signatur

Intel Core i5 4690K 3,5 GHz @ 4,60Ghz Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Crucial BallistixSport 2x8GB 1600MHz Noctua NH-D15 MSI GeForce GTX960 Gaming 2GB, Fractal Design Define S Black,Samsung 850 EVO Series 250GB,WD Blue WD10EZEX 64MB 1TB 7200RPM, AOC E2470SWDA 23,6, Windows 10 / 64 Pro

Permalänk
Medlem

Ursäkta att jag inte avslutat tråden.
Det var kanske ett misstag att jag inte öppnade för någon budgivning, men jag sålde till den som erbjöd bäst pris.
Kortet är både betalt och skickat.
Tack för visat intresse!

Permalänk

@EntropyQ3: Tack för svaret och passar på att önska en underbar dag

Visa signatur

Intel Core i5 4690K 3,5 GHz @ 4,60Ghz Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Crucial BallistixSport 2x8GB 1600MHz Noctua NH-D15 MSI GeForce GTX960 Gaming 2GB, Fractal Design Define S Black,Samsung 850 EVO Series 250GB,WD Blue WD10EZEX 64MB 1TB 7200RPM, AOC E2470SWDA 23,6, Windows 10 / 64 Pro