Permalänk
Medlem

Nya, fräscha bilder!

Kolla in dom nya bilderna på min dator.
Snyygt eller?
http://194.236.201.173/Erik/

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk

hmmm...ta inte illa upp....men min papperskorg skulle nog vara rätt lik om man la ner en blå lampa i den

Nä va taskig jag är...men asså städa upp lite i den, göm álla sladdar....ska du ha windowmod så får du ta lite ansvar! haha, så en rejöl storstädning så ser det väl okej ut....men annars inget märkvärdigt här p swec...

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Det är inte så illa som det ser ut på bild, jag lovar

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk
Medlem

hur många gånger har man sett bilder på din dator.. börjar faktiskt bli trött på den nu, så snygg är den inte.. lacka den i nån snygg färg eller nåt.. och snälla, ändra fonten i din sign, får ju ont i ögonen

Visa signatur

kosmonist javisst

Permalänk
Medlem

Tycker inte det var nått märkvärdigt, lika mod´s som alla anda + stans fulaste chassi.

Visa signatur

I´m not always right, but i´m never wrong.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S8N
Tycker inte det var nått märkvärdigt, lika mod´s som alla anda + stans fulaste chassi.

Tack.

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk

ja, du behöver ju inte bomba oss med bilder..
vill vi se tittar vi..

Permalänk
Medlem

Har ni redan sett dom, skit i att se dom.
Tycker det är kul att få lite beröm nån gång....

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk
Avstängd

*öser med beröm till Ericus*...

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

Men då behöver man ju också visa upp något som är värt att berömma ju... Eller vill du ha beröm för ditt ljus?? Sånt som 98% har.. Eller för plexiskivan i ett av de vanligaste formerna?

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på SweClockers chassigalleri?

Permalänk
Medlem

Jaja..

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk

.

Permalänk
Avstängd

inget fel alls, bara svårare att kommentera såhär

annars, setts förr, inget märkvärdigt, lacka snyggt också

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Du måste kunna ta kritik också.
Mottroz ja trodde att fjortis var ett beteende inte att en sak kan vara fjortis.

Permalänk

hmmm....är du jävligt stolt över din burk???

Förövrigt tycker jag den är ganska ful

Visa signatur

Epox 8rda+ , 2500+ @ 225*11, 80 GB , 512 mb 333, gf4, eheim 1048, swiftech MCW 5000, black ice pro
| Gentoo!

Permalänk

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mottroz
ja men dom har hade vad vet jag lysande puttinuttiprylar kjam fniss prylar. dedär ser jävligt kjamigt ut.
dessutom har alla normala swecare försvinnut från swec och ersatts med massa 14åriga cs nördar och sina lysande chassin.
dock finns det en del kvar. hm. lite flummigt skrivet kanske.
men det är kanske bara jag som tycker så.

men Mottroz... vad gör du kvar här da?

Permalänk
Medlem

ojoj vilken ful burk....:D

Visa signatur

AMD 64 3800+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mottroz
ja men dom har hade vad vet jag lysande puttinuttiprylar kjam fniss prylar. dedär ser jävligt kjamigt ut.
dessutom har alla normala swecare försvinnut från swec och ersatts med massa 14åriga cs nördar och sina lysande chassin.
dock finns det en del kvar. hm. lite flummigt skrivet kanske.
men det är kanske bara jag som tycker så.

lite flummigt? läste igenom den första meningen 3 gånger och jag förstår fortfarande inte riktigt vad de står

Permalänk

Mottroz, du anar inte hur rätt du har ibland...

Permalänk
Medlem

Detvar ett jävla tjat om den här datorn...
Femte eller sjätte tråden jag ser om den!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

varför modda det är ju knappast datorn man kollar på, skaffa en snygg bakgrund eller ngt.

Visa signatur

HTPC: Ahanix D5 chassi | XP1900+ | 768 mb ram | GF2mx400 | HDD Tillräckligt.

Permalänk

Visst.. bra början, men slit ut allt och spraya chassit och klarlacka sen. Someone, säker på att du kommit till rätt forum?

Permalänk
Avstängd

snygga nya bilder keep up the good work !

Permalänk
Medlem

Tycker att chassit är ganska spejsat. Roligt att ha ett chassi som ingen annan har. Stå på dig!

Visa signatur

Jag lider av Tropophobia.

Permalänk
Medlem

tack till er två som skrev sist
var kul att höra!

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mast
Du måste kunna ta kritik också.
Mottroz ja trodde att fjortis var ett beteende inte att en sak kan vara fjortis.

Det mesta kan vara fjortis enligt den gamla skolan

beteende, utseende, språk osv.

Permalänk

Ta inte illa upp, detta är min åsikt. Men jag tycker att din låda är för mycket. Det är för mycket pling-plong på den. Ser lite överspejsad ut....

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

sånna där chassin har jag sett lite varstans hos polare, tycker inte att själva chassit i sig är snyggt.. och moddarna är inte speciellt orginella heller. så jag tycker inte att du förtjänar creds...

gör en orginell modd innan du gör en ny tråd om ditt chassi...