Permalänk

GTA5 pengar

hur tjänar man enklast pengar? har hört att aktier ska vara det som ger mest, men vet inte riktigt vilka aktier man ska satsa på och hur man ska göra för att ha någon inverkan på om de går upp och ned i värde. har nyligen köpt hangar platsen och kör dagligen mina uppdrag, vilket ger en liten peng, men inte tillräckligt, har köpt lite andra fastigheter typ som skrotgården och sprängt bilar som en tok, men det ger inte heller några stora pengar samt att det är drygt att hela tiden hålla på att skaka av sig polisen.
jag kör singleplayer, inget online i över huvud taget.
har ni några tips?
jag är enbart ute efter mer pengar, can kanske cheatengine funka? någon trainer som ger mer pengar kanske? om inte, vad bör man göra i spelet som genererar pengar?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

jag är enbart ute efter mer pengar, can kanske cheatengine funka? någon trainer som ger mer pengar kanske? om inte, vad bör man göra i spelet som genererar pengar?

Svaret finns i din fråga

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Svaret finns i din fråga

så cheatengine funkar då? eller menar du att det finns trainers som funkar och som ger pengar?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

vet inte om cheatengine fungerar men har själv testat trainers, blev bannad 4 veckor (tror jag det va) men kunde hann köpa saker som jag sedan behöll, men de tog bort pengarna.

Permalänk

spelar singleplayer på PC, inget online i överhuvud taget och kommer inte att köra det heller, så det går liksom inte att banna mig från något:). du råkar inte komma ihåg vilken trainer du använder/använde?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

cheat engine funkade kalas:). bara att gå aktie vägen och bam, över 2 miljarder på kontot.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Hmm, cheat engine you say